Ga naar inhoud

Prijzen ss


Gast

Aanbevolen berichten

Ik koop 50 kilo per keer en ben dan afhankelijk van de wisselkoers ongeveer €20 kwijt per 10 kilo. Verzendkosten zijn er boven een bepaald bedrag niet meer en er zijn ook vaak aanbiedingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij de genoemde site waren er geloof ik geen verzendkosten.


 


Ik ben eigenlijk ook op zoek naar dat schema waarin je de verschillen kon zien tussen SS en HFST, maar kan die nergens vinden.. Wilde even kijken welk voer nou echt beter was in vergelijking qua prijs - kwaliteit


Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs/kwaliteit vind ik beter bij Hope Farms, prima brok voor prima prijs. Maar de kwaliteit van Supreme is wel echt hoger. Daar betaal je dan ook meer voor. Nadeel van HFST vind ik de lage acceptatie. En het prijsverschil is relatief klein als je uit Engeland besteld, hoewel het er wel op lijkt dat we het niet meer zo goedkoop kunnen krijgen als voorheen. In elk geval niet via Petmeds. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dat inderdaad vooral moet zien aan je konijn. Ik merkte bij mij enorm verschil toen ik overstapte van goedkope biks (11 euro voor 20 kg) naar HFST. Ik vond eerst witte plasjes (door de calcium blijkt nu) en na de HFST niet.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling wil toch niet zeggen dat je konijn het er automatisch beter op doet?

Voor mij zou een mooiere vacht een aanwijzing zijn bijv....

Groenvoer bijv. schijnt ook gezond te zijn voor ze, maar blijkbaar niet voor de mijne.... Vandaar mijn vraag ;-)

maar kwaliteit wil ook niet perse zeggen dat je konijn het er goed op doet ss en hfst zijn bijvoorbeeld van best wel goede kwaliteit maar toch zijn er konijnen die het beter doen op bijv. Trovet, beaphar of cuni complete.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was best tevreden over SS, maar de laatste keer dat ik bestelde was het toch ineens iets duurder en ze wilden die SS ook liever niet eten. Ze lieten het ineens staan en het restje van de oude partij ging er zo in.

Maar hoe graag ik ook wilde, ik kon SS gewoon niet meer opbrengen met m'n bijbaantjes loontje. Gelukkig doen ze het super op HFST en vinden ze het nog lekkerder ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook een beetje onderzoek naar gedaan, omdat onze franse hangoor te veel calcium niet kan verdragen. Nu voer ik SS maar vind het wel belachelijk duur. Ik ben op internet gaan zoeken naar voer met zo min mogelijk calcium.


 


Nu vond ik dit op www.beest.nl


 


Gewone huismerk korrel met 0,7 % calcium 


 


Gewoon huismerk gemengd voer met maar 0,4% calcium.


 


Dit alles voor maar ca 1 euro per kilo voer. Straks ga ik even bij onze dierenwinkel kijken om te zien wat er bij hun in het huismerk voer zit. Misschien dat ik dan maar eens ga mengen met SS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal het iig niet meer bij de Pets Place. Aniek verkoopt nu ook SS zag ik dus ga ik de volgende keer mooi bij haar bestellen. :)

Hfst heb ik de afgelopen keer bij konino besteld maar Intratuin heeft t ook en ik heb niks meer. Dus morgen maar ff naar de Intratuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik bestel SS altijd bij hangmattenplezier.nl ik betaal daar 27,50 voor 10 kilo.Ik haal het zelf altijd op scheelt weer verzendkosten.Ik kom er langs naar het werk en dat bevalt mij prima. Daar doe ik ongeveer 3 maanden mee. Ik geef ze alleen 's morgens brokken en 's avonds groenvoer. Supertrio willen ze namelijk niet eten en dit vinden ze heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het gelukkig vrij goedkoop via mijn werk krijgen. Maar ik snap volkomen dat mensen het in het buitenland bestellen. Het is gewoon ook duur! Mij zou het te lastig zijn, ook omdat je zo lang met een zak zou doen. Ik ben misschien gewoon een beetje lui ook hihi.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .