Ga naar inhoud

Welkoop hooi 15 kilo voor €11.


x_Marr

Aanbevolen berichten

Gisteren ook zo'n groot pak hooi gehaald (nouja de grootte valt wel mee, maar het gewicht :surprised: tja 15kg natuurlijk :mdr: )!

Over het algemeen zijn mijn nijnen ook niet zo kieskeurige hooi-eters. Ze eten bijv. heel graag kruidenhooi (duhh) maar ze eten net zo makkelijk van dat samengeperste hooi van de Intratuin!

Ik verwacht dat het hier dus ook gewoon goed gegeten zal worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Charita: ik had van te voren even naar de Welkoop gebeld en toevallig hadden ze die maandag (11 feb) de pakken hooi pas voor het eerst binnen gekregen! Zijn inderdaad dezelfde als de luzerne zakken, maar nog wat groter van formaat.


Als je eerst even belt, dan weet je zeker dat je niet voor niks gaat! Er staat trouwens geen merk op de verpakking, alleen HM. Dat zal dan wel het merk zijn? Ik vroeg naar pakken hooi van 15kg in een groene verpakking en toen wisten ze welke ik bedoelde!


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit hooi toevallig ook voor mijn konijnen. Ze waren altijd heel kieskeurig, ik zat op een gegeven moment met hooi van €3 per kilo dat ze (redelijk) aten. Dit hooi is voor mij echt een oplossing, ze eten hier veel meer van en vallen meteen aan als er weer een verse pluk ligt. Kwaliteit vind ik eerlijk gezegd mwah, er zit tussen de plakken hooi vrij veel stof en kleine sprietjes. Maar voorlopig blijf ik op dit hooi (ook vriendelijk voor mijn portemonnee ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is gekomen omdat ze helemaal geen hooi aten en barn-i kruidenhooi uiteindelijk de oplossing bleek.


Nu beginnen ze ineens meerdere merken te eten (wel kruidenhooi), dus kan ik meer dingen gaan proberen.


 


En hier bij de dierenwinkel kost zo een zak van 500 gram van barn-i €2,95, online is het goedkoper maar dan heb je weer verzendkosten


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .