Ga naar inhoud

Welkoop hooi 15 kilo voor €11.


x_Marr

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag sinds lange tijd bij de Welkoop en zag opeens dat ze pakken hooi van 15 kilo hooi hebben voor €11. Weer voordeliger dan €1 per kilo wat ik nu betaal(Jumbo), helaas te zwaar om voorop de fiets mee te nemen.

Het zat in een groene verpakking dus de kwaliteit was helaas niet te zien, maar ik wil binnenkort even een pak ophalen.

Misschien iemand al ervaring er mee?

Vond het wel een handige tip voor de mensen die te weinig ruimte of geen vervoer hebben om het bij een boer weg te halen zoals mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had laatst ook van die grote balen hooi gezien in groene zakken bij Welkoop, maar daar stond bij dat het niet geschikt was voor konijnen. Het waren ook van die korte bredere sprieten (stond een open zak naast) en k vond er best veel gruis/poeder tussen zitten. Het rook wel heel lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deed ik eerst ook inderdaad, maar ik woon nu op een flatje dus dan wordt dat lastig ;) Helemaal zonder auto haha.

Hmm niet geschikt voor konijnen? Ik zag inderdaad geen konijnen bij de tekst staan maar als het geschikt is voor schapen ed, lijkt mij toch dat het ook gewoon voor konijnen kan. Hier stond het ook tussen het andere hooi en niet bij de veevoeders. Misschien een verkooppraatje?

Mijn konijnen zijn gelukkig niet zo moeilijk, zo'n pak van de boer was ook wel eens grofstengelig maar dat aten ze gewoon. Doen ze tenminste wat langer mee dan dat hele fijne(wat ze ook sneller laten liggen).

Hier stond er helaas geen pak open, meer ervaringen zijn dus welkom en anders probeer ik het gewoon een keer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt meer als Compact Gras van Hartog? Ik weet ook niet of ze dit hooi een tijdje geleden al hadden eigenlijk.

Op andere fora kom ik positieve ervaringen tegen, o.a. op het caviaforum. :)

De naam kenner stond er niet op, maar gezien het van welkoop zelf lijkt kan het best hetzelfde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het is zeker dat dit hooi ook geschikt is voor konijnen?

Wij hebben helaas geen Welkoop in de omgeving, maar ik zag dat precies zo'n zelfde verpakking op de site van Pet's Place staat!

Het staat onder boerderijdieren ipv onder het kopje konijnen. Vandaar dat ik twijfel of ik het ook aan mn nijnen mag voeren.

Dit is de afbeelding die erbij staat:

309pls3.png

Edit: Ik zie zo juist dat je ze per 24 stuks moet bestellen?? Kan dit kloppen of zit ik helemaal verkeerd te kijken?

Vind het erg apart! 24 verpakkingen van ieder 15 kg wordt me toch net iets te veel hahahaha :lol:

aangepast door Eefje91
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat bij: en andere dieren ;) Het ziet er ook gewoon zo uit haha.

Tuurlijk hebben ze het niet bij de kleine dieren staan, netzoals grote pakken hemparade bijvoorbeeld: verkooptrucje.

Kleinere pakken is in verhouding duurder dus waarschijnlijk ook meer winst.

aangepast door x_Marr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was uiteindelijk wel heel goedkoop als het per 1 verpakking ging, want als je voor boven de 25euro besteld, wordt het gratis verzonden er kwam dan alleen nog 1.95 transportkosten bij vanwege het formaat. Zo'n verpakking van 15kg kost 9,95 op die website, dus als het nou gewoon per één te bestellen was, was dat echt heel goedkoop!!!

Jammer dat al die Welkoop winkels zo in het zuiden van het land zitten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb ik dan verkeerd gekeken, is Welkoop soms een andere winkel dan Boerenbond?

Ik had namelijk gekeken naar de locaties van de Boerenbond winkels en deze zitten alleen maar in het zuiden.

Dan ga ik gauw even kijken of ik een Welkoop winkel in de buurt kan vinden.

Ik was ervan overtuigd dat het hetzelfde was :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .