Ga naar inhoud

Alina is niet fit help!


Mignonne

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik weet eventjes niet zo goed wat ik moet doen,

ik heb alina en droppie nu bijna een jaar. vorige week zijn ze geent, maar

nu kijk ik dus in het hokje, en zit alina daar maar een beetje te zitten.

Het eten is niet op, wat dus niet normaal is voor haar en ik kan haar gewoon aaien en oppaken,

wat normaal dus niet kan. Ik hield wat appel voor haar neus, wat ze normaal geweldig vindt, maar nu keek ze nieteens.

ook lagen er wat plukjes haar in het hok, wat kan dit zijn?

Ik twijfel of we naar de da moeten, omdat het wel weekend is. iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeker contact opnemen met een dierenarts, want het is duidelijk dat ze zich echt niet goed voelt.

Edit: die temperatuur is ook echt veel te laag. Heb je een kruikje wat je haar kan geven?

Succes straks

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was inderdaad gas, gelukkig was ik er optijd bij. Nu zitten ze dus binnen, dit hele weekend. maandag mogen ze weer naar buiten toe(heb droppie er ook maar bij gezet), nu aan de dwangvoer en de medicatie, maar waarschijnlijk wordt ze wel weer beter :)

(poeh wat is zo'n spoedtarief duur!!!!)heb het wel voor ze over hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je naar de DA gegaan bent! Niet een leuke uitslag natuurlijk ik wens je sterkte en hoop dat Alina gauw er weer boven op is!

Wat heb ik dan eigenlijk lieve hupsels die wachten altijd op maandagochtend om ziek te worden (mmm... ik ga ze maar niet op ideeen brengen nu, om van hun planning af te halen hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat al veel beter, ze eet nu al zelfstandig en ik kan haar ook niet meer pakken zonder dat ze begint te spartelen, ook het dwangvoer wilde ze niet meer, helemaal tegen vechten, goed teken opzich dat ze wat levendiger is. wortel en hooi eet ze nu al op, de medicijnen gaan goed. Morgen mogen ze weer naar buiten(ik dacht dat het niet kon, maar blijkbaar wel volgens de da).

Het ziet er dus naar uit dat Alina er weer helemaal bovenop komt.

@femmeke, bij ons zijn ze ook wel open, maar dan betaal je wel het weekend/spoedtarief, dus ongeveer 2x zo duur.

maar dat maakt niets uit, ik had niet gewacht tot maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat het alweer zo goed gaat:)

Oh wat ben ik blij met mijn dierenarts dan geen spoedtarief als je binnen de openingstijden met spoed moet langskomen ook niet op zaterdag. Tuurlijk zijn ze het wel waard en doe je alles voor je beestjes. Maar toch raar dat het niet overal het zelfde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .