Ga naar inhoud

Laten sterriliseren?


neskevdb

Aanbevolen berichten

Onze Muffin....mijn voedster...hevig ding :)

Ik heb sinds kort een partnertje voor Muffin...leuk leuk...eerste dagen hectisch..Marcel diene ging compleet bananas bij onze Muffin...enfin...1 maand later is onze Marcel (gecastreerd rammetje) een héél rustig konijntje geworden. Diene doet niks liever dan 's avonds gezellig bij mij onder het dekentje te liggen. Van de week nog lag hij 's nachts zijn dutje te doen :)

Onze Muffin dat is een heel ander verhaal.

Sinds Marcel er is heeft die het ineens enorm druk met onnozel te doen in haar hok, alles om te ploegen terwijl ze 45m² loopruimte heeft.

Ze is wel veel speelser geworden, wat ik wel leuk vind...maar...sinds kort graaft ze enorm graag. Als ze dit in haar kooi doet, geen probleem, maar van de week lag ik te slapen in de zetel. Ineens, PLOF,...1kg400gr om mijn hoofd en begon mijn pluizebolleke gezellig in mijn haar te graven????

Die was echt aan het gaan, dat het wel wat pijnlijk was :)

Zouden dit de hormoontjes zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond deze tijd van het jaar? Geen idee hoe dat werkt.

Heb mijn voedster laatst preventief laten steriliseren met het oog op het voorkomen van baarmoederkanker. Als dat niet je hoofdreden zou zijn om te steriliseren zou ik het persoonlijk nog even aankijken. Ik heb opnieuw moeten koppelen daarna (ze rook natuurlijk anders na bij de arts te zijn geweest) en als die van jou net pas een maandje samen zitten zou ik ze gewoon even lekker met rust laten, vooral als ze niet agressief is verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .