Ga naar inhoud

cherrytomaatjes


loverabbit

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik las op die lijst dat je konijnen tomaatjes mag geven, zolang ze maar goed rijp zijn. Nu had ik 2 vragen.

1. Mogen cherrytomaatjes ook?

2. Wanneer weet ik of ze echt goed rijp zijn? Ik heb altijd tomaatjes in huis maar heb ze nog niet durven geven aan mijn konijn omdat ik bang ben dat ik ze geef als ze nog niet rijp genoeg zijn...

Hoop dat 1 van jullie antwoord heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vinden cherrytomaatjes ook heerlijk. Ik geef ze als ze rijp genoeg zijn dat ik ze zelf ook zou eten :) Het zijn wel vrij natte dingen dus let even op de poep wanneer je het geeft. Zolang het mooie droge keutels zijn is het allemaal prima, wordt het wat nat/plakkerig dan de volgende keer minder geven. Gewoon langzaam opbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier worden de tomaten ook goed gegeten. In de tuin staan 3 cherrytomatenplanten en 2 vleestomatenplanten en daar eten Bart en Lars goed van mee. Ik loop haast iedere dag een rondje langs de planten en kijk wat oogstbaar is en daar eten de knagers gretig van mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .