Ga naar inhoud

Tip petplanet.co.uk science selective


ShinLi

Aanbevolen berichten

Hallo beste leden,

Ik dacht ik tip jullie even mochten hier mensen science selective via petplanet.co.uk bestellen. Zonet wilde ik 2x10 kg SS bestellen, dit kost 18,99 pond per zak. Toen keek ik nog even verder, en zag ik dat de 5kg zakken maar 8,49 pond kosten. Dus maar 17 pond voor 10 kilo, ipv de 19 pond ;). Dus meteen maar 4 zakken van 5 kg bestelt ipv 2x 10kg! Je zou denk ik zelfs 5x5kg kunnen bestellen, omdat één pakket tot 30kg kan bevatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is duurder dan petmeds.co.uk als je 20kg bestelt, ivm hogere verzendkosten. Bij Deze site ben ik 42.95 kwijt voor 20 kg ss (in zakken van 5 kg) bij petmeds voor 2 zakken van 10 kg 40.70 pond, allebei inclusief verzendkosten.

Ooow wat ben ik een oliebol! Ik heb echt compleet verkeerd gelezen! Ik dacht dat ze petmeds bedoelde inderdaad. Hoe kom ik daar nou bij?

Nouja ik bedoelde dus dat ik bij petmeds 48 euro kwijt ben voor 2 zakken van 10 kilo incl verzending.

Sorry voor t misverstand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .