Ga naar inhoud

achterna gezeten, pootje gebroken?


danilina

Aanbevolen berichten

Anders zou vandaag zijn net ingeslapen vriendin jarig zijn dus een aparte dag was het wel en zeker toen de hond (mini chihuahua pup) van de buren onder de poort door kwam en achter shane aan rende. Ik was er meteen bij, maar probeer maar eens zo heel klein super snel hondje te pakken. Dus dat was wel even een gedoe. Eenmaal hondje gepakt dacht ik dat shane er goed van af was gekomen want de pup is niet heel dicht bij shane kunnen komen. Maar toen zag ik dat shane met zn rechter pootje omhoog liep. Wat nu?! Gewoon verstapt? Of gebroken? Wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch naar de dierenarts toe gaan. Ik heb vrijdag een vergelijkbare situatie gehad alleen was dat een Mastiff. De schouder van mijn konijn bleek gebroken en helaas heeft ze het niet overleefd door de stress. Zij was wel erg schuw dus dat hielp ook niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Domino bedoeld vandaag nog, om je konijn met onbekend letsel te laten zitten en een nijn laat al niet gauw zien dat ie pijn heeft dus hij moet ECHT pijn hebben, als ik jou was zou ik al meteen gebeld hebben en niet afwachten, maar dat ben ik ik kan jou niet dwingen, maar je vraagt onze mening dussss, wat ga je doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, het was ook mijn eerste ingeving om direct langs de dierenarts te gaan van dit voelt voor mij natuurlijk helemaal niet goed aan om mijn nijn zo te laten zitten, misschien wel met veel pijn. Maar mijn ouders wilden hetdi eerst even aanzien en denken dat van gewoon vluchten (oergedrag) ze geen diepe schade kunnen oplopen en dit dus een natuurlijke situatie was die de natuur zelf moet oplossen. Ik vind het een ander verhaal omdat shane niet het lenige lichaam heeft van een wild konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is lastig als je rekening moet houden met je ouders ideeen, gaan je ouders vandaag wel als shane niet is opgeknapt? Of laten ze dan nog steeds de natuur hun gang gaan, dan zou als ik jou was toch wel aandringen om toch naar de DA te gaan, je zou bijvoorbeeld zelf altijd kunnen bellen en tegen je ouders zeggen wat de DA adviseert en ik denk dat die altijd in dit geval zal vragen om langs te komen, en je zou een deel van je zakgeld aan je ouders kunnen geven met als idee dat jij een deel (wat je kan) van de DA-kosten betaalt en dus super verantwoordelijkheid neemt voor je konijntje, dan is het helaas wel aan je ouders om te beslissen, maar ik vind toch dat de DA hier bij moet komen... hoe dan ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .