Ga naar inhoud

as Donderdag gaat het gebeuren


karin

Aanbevolen berichten

Dierenkliniek "Brouwhuis" Rivierensingel 730 Helmond 0492-515977 - Vaccinaties

jaa ik heb hun gebeld. ze waren heel erg aardig en ik kan vanmiddag langskomen, ik moet alleen nu even een auto regelen.

ze zei gewoon alles wat jullie me hebben gezegt en prada krijgt dan een prikje dat de eetlust opwekt en hij moet dan daarna weer snel gaan eten (half uur - uur) en dan krijg ik er ook ontstekingsremmers bij..

ik heb gezegt dat ik ze zo zou terugbellen als ik de auto heb kunnen regelen.

en de dierenarts had vanmiddag nog tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb ze om half tien gebracht en mocht ze om 18.00 uur gaan halen mits ze allebe gegeten hadden. de dierenarts heeft mij direct na de ingreep gebeld dat t gedaan was en 's middags rond een uur of twee nog eens gebeld dat alles ok ging! en twee dagen na de operatie om te vragen hoe het met de kerels was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dierenkliniek "Brouwhuis" Rivierensingel 730 Helmond 0492-515977 - Vaccinaties

jaa ik heb hun gebeld. ze waren heel erg aardig en ik kan vanmiddag langskomen, ik moet alleen nu even een auto regelen.

ze zei gewoon alles wat jullie me hebben gezegt en prada krijgt dan een prikje dat de eetlust opwekt en hij moet dan daarna weer snel gaan eten (half uur - uur) en dan krijg ik er ook ontstekingsremmers bij..

ik heb gezegt dat ik ze zo zou terugbellen als ik de auto heb kunnen regelen.

en de dierenarts had vanmiddag nog tijd

Geweldig!!! Dit was wat je nodig had, nu hopen dat je snel een auto hebt en dan kan je stoppen je zorgen te maken en zal Prada wel snel weer de oude zijn.

Je hebt erg goed gehandeld in heel deze situatie hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze om half tien gebracht en mocht ze om 18.00 uur gaan halen mits ze allebe gegeten hadden. de dierenarts heeft mij direct na de ingreep gebeld dat t gedaan was en 's middags rond een uur of twee nog eens gebeld dat alles ok ging! en twee dagen na de operatie om te vragen hoe het met de kerels was

ooo wat een goede en zorgzame dierenarts heb je zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk is er een DA die wat voor Prada gaat doen !

Suc6 meid !

Knabbel en Babbel moest ik 's ochtends tussen 08.00 en 09.00 brengen en mocht ik na 18.00 uur weer ophalen.

jaa ! nouu.. die van mij is er echt super kort gebleven dan vergeleken met die van jullie..

ben aan de ene kant wel blij dat hij maar even is gebleven daar hoor bij die stomme dierenarts.

die nieuwe da vroeg trouwens welke da prada had gecastreerd en ik heb toch wel mooi die naam genoemd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar geef ik je ook groot gelijk in!!! dat mag je ook best zeggen hoor! ik zou zelfs als dit allemaal achter de rug is en prada weer lekker en op de been is de da die dit gedaan heeft eens een pittig briefje sturen of opbellen!! je hebt dan je eigen frustratie uitgesporken maar behoed misschien ook wel veel konijnen die daar nog zullen komen van een dergelijke toestand!! dit kan en mag gewoon niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar geef ik je ook groot gelijk in!!! dat mag je ook best zeggen hoor! ik zou zelfs als dit allemaal achter de rug is en prada weer lekker en op de been is de da die dit gedaan heeft eens een pittig briefje sturen of opbellen!! je hebt dan je eigen frustratie uitgesporken maar behoed misschien ook wel veel konijnen die daar nog zullen komen van een dergelijke toestand!! dit kan en mag gewoon niet!

ja ik ga haar ook opbellen... als ik naar haar geluisterd had, dan zou ik nu pas over een uur ofso bij haar speciale dwangvoeding kunne halen voor prada.

nu even focussen op mijn eigen konijntje en dan dalijk op die stomme da :).

jaa nu ga ik echt hahaha

ben inmiddels so verslaafd geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die van mij worden nu echt wakker......

Ow die kleine die is boos.......stampt aan een stuk door, zo ken ik hem niet.

Zou hij pijn kunnen hebben ? Babbel mag niet bij hem in de buurt komen, dan is ie echt pissed. Onze ouwe hondje is hem maar van schrik gepeerd naar boven.

Of misschien vindt hij de binnenkooi niet leuk...????

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn weer terug!!

nou we hadden eerst geroddeld over die andere da :)

daarna ging de da prada helemaal onderzoeken.. echt heel goed, temperatuur, oortjes, ogen, zijn nagels zijn geknipt en zijn tanden zijn ook goed.

hij heeft pradas buik gevoeld en ernaar geluistert, hij voelde wel een blokkade, maar geen erge, het was niet helemaal verstopt.

de da dacht dat prada niet meer wilde eten omdat hij heel erg pijn had, en toen zei hij van jaa misschien heeft hij wel helemaal geen pijnstiller gekregen. want sommige dierenartsen doen dat niet bij konijnen.. en aangezien die ene da niet zo een goede was.. nu heeft prada een prikpijnstiller gekregen.

ook heeft hij een prikje gekregen om zijn eetlust op te wekken.

hij zit nu in zijn kooi beetje rond te kijken, ik heb hem nog niet echt zien eten...

voor het geval hij nog steeds niet gaat eten heb ik supreme science selective gekregen om hem voor het geval het nodig is te dwangvoeren. ik hoop dat het niet nodig iss..

pff.. ik ga even rusten ben zo super moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed allemaal hoor! Ik hoop dat je niet meer hoeft te dwangvoeren, maar met dat produkt heb ik het toen ook gedaan en dat gaat er makkelijker in dan biks, er zit een anijssmaakje aan en dat lusten ze blijkbaar erg graag. Maar 9 op 10 zal hij nu wel gaan eten en dan is het wachten op keutels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .