Ga naar inhoud

as Donderdag gaat het gebeuren


karin

Aanbevolen berichten

ow... nu snap ik het hele verhaal hoor... jullie zijn zussen...oho en dat is het rammetje wat papa geworden is...

Eet hij nog steeds niet uit zichzelf? Niet als jullie weer verse zaken voor zijn neus houden? Gewoon blijven zwiepen met dat eten voor zijn neus! Volhouden!

nee nog steeds niet :(... ik heb verse peterselie voor hem, maar dar wilt hij nietss van hebben, ook niet van aarbei, banaan of wortel.. echt nietsss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb je al contact opgenomen met een andere da?

nee eigenlijk niet, heb er echt geen vertrouwen meer in. heb meer vertrouwen in jullie.

ik heb gisteravond wel naar de dierenarts gebeld waar ik prada heb laten castreren, maar toen kreeg ik te horen dat die dicht was en kreeg ik een ander nummer dat ik kon bellen in spoedgevallen.

dat nummer heb ik gebeld, kreeg ik een anderen dierenarts aan de telefoon, maar die wist er ook niet veel van. hij zei dat het niet erg was en dat hij 'vandaag' pas hoefde te eten en als hij dat niet deed dat ik maar een stukje appel in zijn mondje moest doen en toen vroeg ik wat als hij dat niet eet, toen zei hij ja dan moet je zijn bek maar dichthouden zodat hij het toch opeet.

dus ik vanochtend weer naar mijn dierenarts gebeld, zegt ze ja maakt niet uit is normaal, als hij morgen niet eet dan kan je langskomen voor speciale dwangvoer....

dus 'mijn' arts zegt dat ik tot morgen moet wachten

en die andere arts zei vandaag...

allebei veeeel te laat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere da's dus.

Heb het hier vanmorgen en vanavond nog even over jou en je konijn gehad en hier stonden de assistentes te flapperen met hun oortjes van het verhaal. Konijnen kunnen niet spugen en hoeven daarom niet nuchter te komen werd mij verteld. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk wel misselijk oid zijn. Ze moeten blijven eten dat is het belangrijkste.

Sterkte voor komende nacht en ik zal als ik jou was morgen nog een andere da bellen en misschien kan die helpen en anders op hoge poten erheen hoor, naar die da die hem heeft geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep karin klopt helemaal.Af en toe kun je de da´s wel wurgen die er geen verstand van hebben.Moeten eigelijk ook gewoon geen konijnen behandelen .Als ze eerlijk zijn.dus toch maar blijven dwang voeren.Had je baby wortel hapje gehaald .net zo lang tot ie zelf gaat eten.als ie gaat keutelen zal ie zich zeker ook beterder gaan voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere da's dus.

Heb het hier vanmorgen en vanavond nog even over jou en je konijn gehad en hier stonden de assistentes te flapperen met hun oortjes van het verhaal. Konijnen kunnen niet spugen en hoeven daarom niet nuchter te komen werd mij verteld. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk wel misselijk oid zijn. Ze moeten blijven eten dat is het belangrijkste.

Sterkte voor komende nacht en ik zal als ik jou was morgen nog een andere da bellen en misschien kan die helpen en anders op hoge poten erheen hoor, naar die da die hem heeft geholpen.

jaa.. ik ben zelf ook zo dom gweest, dat ik het hier niet even vermeld had.

ik ben een tijdje geleden toen ik prada kreeg lid geworden hier, en heb toen veel info gekregen, want ik had nog helemaal geen ervaring met konijntjes. prada is mijn eerste. daarna begon school weer en druk met werk... ben ik een tijdje niet meer hier gweest.

en toen zei mijn zusje dat ze hier nog regelmating kwam en toen had ik haar gevraagd om het eve nna te vragen, want ik was mijn username en pasword vergeten.

toen kwam ik hier op het forum om het bericht dat mijn zusje voor me gezet had te volgen en toen zag ik 'wachtwoord' vergeten. dus heb ik daar op geklikt en tadaa hier ben ik weer :).

maaaar.. ik had wel een beetje info gezocht en ik had ook gelezen dat konijnen niet mochten vasten voor een castratie, alleen ik dacht van ja hij mag hooi, dus het is niet echt vasten en de dierenarts zal er wel verstand van hebben.. heb dus gweoon op haar vertrouwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep karin klopt helemaal.Af en toe kun je de da´s wel wurgen die er geen verstand van hebben.Moeten eigelijk ook gewoon geen konijnen behandelen .Als ze eerlijk zijn.dus toch maar blijven dwang voeren.Had je baby wortel hapje gehaald .net zo lang tot ie zelf gaat eten.als ie gaat keutelen zal ie zich zeker ook beterder gaan voelen.

ik probeer hem te dwangvoeren, maar er gaan steeds maar 2 hapjes in en ik wil niet de heletijd achter hem aanlopen.

is dit genoeg? ik denk dat het net 1 of 2 biks zijn die er dan in gaan, want ik heb het gemengt met water en banaan :).

als ik ieder uur hem dit geef is het dan genoeg of moe thij meer?

waneer gat hij weer keutelen? ik heb nog niets gezien, aleen beetje plas, maar ook maar weinig.

en hoe lang moet ik hem blijven dwangvoeren... na hoe lang gaan ze weer eten normaal? want ik blijf morgen nog thuis zaterdag en zondag ben ik ook thuis, maar maandag moet ik echt weer naar school...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar als ie niet echt goed hooi had gegeten ben je dus verder van huis.Er is wel degelijk iets aan de hand hij had allang zelf moeten eten.

ooo had ik hem mar gewoon zijn brokjes gegeven, zo dom dom dommmm... voel mezelf zo schuldig..

ik weet eigenlijk niet echt hoeveel hoi hij gegeten heft die nacht.. want om half 10 had ik het schaaltje met brokjes uit zijn kooi gehaald en daarna ben ik naar bed gegaan en zijn kooi heb ik helemaal vol met hooi zitten atlijd en heb toen extra hooi bijgegooit, maar ik heb er eerlijk gezegt helemaal niet meer op gelet hoeveel hij gegeten had.. want heb het hok die ochtend gelijk schoongemaakt en handdoeken en kussen erin gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef hem dan gewoon elk uur 2 hapjes, die moeten er echt in hoor! Hooi voor zijn neus zwiepen, hem daar een beetje mee pesten eigenlijk, lukt dat niet? Al basilicum ofzo geprobeerd wat echt erg ruikt?

jaa.. ik probeer het gewon ieder uur.. oo is alweer 11 uur ga het nu weer proberen.

jaa ik zit ooks teeds met hooi voor zijn neus maar hij duwt het gewoon weg.

basilicum heb ik niet.. wel peterselie maar dat wil hij oo niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa.. ik probeer het gewon ieder uur.. oo is alweer 11 uur ga het nu weer proberen.

jaa ik zit ooks teeds met hooi voor zijn neus maar hij duwt het gewoon weg.

basilicum heb ik niet.. wel peterselie maar dat wil hij oo niet

ohja, want coco had dat plantje binnen 10 minuten ofzo al op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je had dus geen controle op zijn hooi.Maar ik zou morgen toch naar een dieren arts gaan als ie nog niet eet.En inderdaad wat caroline zei dan maar 2 hapjes per keer dat is nog iets.normaal stopt een konijn met keutelen pas als ie 3 dagen niet gegeten heeft.dus waarom ie nu al gestopt is.Kan goed zijn dat ie al niet lekker was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

woon jij ook in helmond net als je zus>? mischien kun je anderen hier eens vragen uit die buurt naar een goede dierenarts? ik geloof dat ieke en robbertook uit de buurt daar komen!...

deze heb ik alvast van konijnen geplukt mochtje daar in de buurt wonen....

* A.F.J Bogaerts (en A. van Gastel)

Chr Huygenslaan 10

5707 RT Helmond

tel. 0492-523882

* Dierenkliniek Brouwhuis

drs. Stijn Peters

Rivierensingel 730

5706 MC Helmond

tel: 0492-515 977

Behandeling volgens afspraak

Openingstijden

ma t/m vr 08.30 - 20.00 uur

za 10.00 - 11.30 uur

www.dierenkliniek.com

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

woon jij ook in helmond net als je zus>? mischien kun je anderen hier eens vragen uit die buurt naar een goede dierenarts? ik geloof dat ieke en robbertook uit de buurt daar komen!...

deze heb ik alvast van konijnen geplukt mochtje daar in de buurt wonen....

* A.F.J Bogaerts (en A. van Gastel)

Chr Huygenslaan 10

5707 RT Helmond

tel. 0492-523882

* Dierenkliniek Brouwhuis

drs. Stijn Peters

Rivierensingel 730

5706 MC Helmond

tel: 0492-515 977

Behandeling volgens afspraak

Openingstijden

ma t/m vr 08.30 - 20.00 uur

za 10.00 - 11.30 uur

www.dierenkliniek.com

succes

ja geldrop, is ook in de buurt van helmond..

ik heb die vd bogaerts al aan de telefoon gehad, hij was die van appel. die kreeg ik aan de lijn toen die van mij gesloten was. ik ga mrogen wel even rondbellen... daknjewel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja geldrop, is ook in de buurt van helmond..

ik heb die vd bogaerts al aan de telefoon gehad, hij was die van appel. die kreeg ik aan de lijn toen die van mij gesloten was. ik ga mrogen wel even rondbellen... daknjewel alvast!

hoe komt z´n dieren arts als konijn kundig op een lijst ik snap er niks van.stop maar appel in zijn mond+)

Of melden dieren artsen zich zelf aan daar!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .