Ga naar inhoud

as Donderdag gaat het gebeuren


karin

Aanbevolen berichten

ik ehb een keuteltje gevonden :) maar hij is wel heel erg klein echt heel mini... misschien is dat het keuteltje van het stukje wortel dat hij net gegeten heeft..

ik heb tarwe aren gekocht, van puik snacks.. ik weet niet of het goed is, maar ik heb hem er net eentje gegeven en hij heeft het wel gegeten.

ik ehb hem alleen nog niet uit zijn eetbakje zien eten .. :s ik wacht nog even en dan ga ik gewoon die biks in mijn hand doen en voor zijn neus houden totdat hij het opeet haha, maar hij huppelt weer een beetje :). ik heb er alle vertrouwen in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nee meis het duur 3 dagen voor dat worteltje in de keuel vorm er uit zal komen.Dus meschien wel je eerste dwang voeding dan.als ze mooie en groter worden zit je goed.

oo zo lang, hihi hmz.. dan is het misschien van hooi, maar zo raar dat hij 2 dagen niet gekeuteld heeft.

ik heb wel meer gevonden, best veel eigenlijk, 20 ofso.. zijn ook zo klein of misschien iets groter.

hij eet wel weer uit zijn bakje, maar nu drinkt hij niet..

ik spuit ieder uur wat water in zijn mondje, maar de helft gaat er weer naast, enig idee waarom hij niet meer wilt drinken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje voor het antwoorden nicole :D

ja met prada gaat het goed, of ja beter. hij eet uit zichzelf, maar niet zo heel veel.. beetje bij beetje. hij kauwt ook heel langzaam.

drinken heeft hij nog een beetje moeite mee. gisteren probeerde ik steeds wat water in zijn mond te spuiten, maar toen ik mijn tanden aan het poetsen was zag ik hem zelf uit zijn bakje drinken.

hij is weer wat levendiger. gisteren is hij op de bank gesprongen en toen weer op de leuning van de bank en heeft een rondje gelopen zo, dus hij gelukkig weer een beetje de oude.

ik denk dat ik hem nog wel even moet helpen met drinken, want eten doet hij zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is goed dat er wat binnen komt er is een begin

jaa.. ik heb het potje olvarit toch maar open gemaakt, want ik ben bang dat hij eigenlijk toch niet genoeg binnenkrijgt. hij vind het lekker! maar ik lees hier dat ik het potje binnen 48 uur moet consumeren, hoeveel mag ik geven? teveel is ook niet goed lijkt me. het is een klein potje.

maar volgens mij vind hij het echt super lekker, kan ik het gewoon ook geven als tussendoortje als hij dalijk weer helemaal beter is? of is dit alleen voor noodgevallen?

ooh even een update. hij eet al wat meer biks, drinkt ook iets meer, maar eet nog steeds geen hooi.... en aangezien hooi het belangrijkste is..

ik zit er steeds mee voro zijn neus, alleen dan bijt hij het door midden en laat het liggen. stomme nijn van me!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .