Ga naar inhoud

HELP jong konijn heeft diarree


Quinty01

Aanbevolen berichten

HELP

Toen ik net naar de konijnen ging kwamen alleen Mickey en Goofy gelijk aan hupsen, en toen ik het hok open deed lag Lizzy daar met allemaal diarree om dr heen, en ze lag heel stil. We zijn nu al hooithee aan het maken maar wat moet ik doen??

Oja ik zach al wel regelmatig blindedarm keutels liggen maar daarom gaan we ook van gemengd voer naar ss die we vannochtend hebben gekocht.

Reageer alsjeblieft...

aangepast door Quinty01
iets vergeten te zeggen
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe gaat het nu met Lizzy? ben je al na de DA geweest?

Verschijnlijk ben je niet meer wakker maar ik hoop dat het goed is met je konijn. Ik wil je niet ongerust makken maar vroeger had een konijntje van mij ook erge diarree. Dat was niet goed want diarree kan van alles beteken. Dit konijntje had toen tumorren in haar buikje. Dus dat was wel heel erg. Ik zeg natuurlijk niet dat jou konijntje dat ook heeft maar ik hoop wel dat je al bij een DA bent geweest. En Christaaa ze is 12. Ik ben zelf ook pas 13 dus dit is heel moeilijk voor haar. Ik snap heel goed dat ze hier op het forum voor hulp vraagt;)

Sterke met je zieke konijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .