Ga naar inhoud

Kan een konijn klimmen in draad?


Leeuwtje1979

Aanbevolen berichten

Vorige week was ik me rot geschrokken.

Ik was de ren aan het uitspuiten met de tuinslang.

Elias was ineens heel erg in paniek (terwijl hij normaal gek is van water).

Ineens sprong hij omhoog tegen de mazen van de draad (omheining).

Ik heb er hem meteen afgehaald :$

Zouden ze op deze manier omhoog kunnen klauteren?

De omheining is een meter hoog,maar niet afgedekt.

Ik was wel serieus geschrokken :oh:

aangepast door Leeuwtje1979
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je niet laten panieken maar ik had vroeger een konijntje dat in het gaas kon klimmen en en dan ook echt over het hek heen klom en dat hek was 1,64 hoog ;) en het konijn zelf was een gemiddeld groot konijn. Dus het is mogelijk maar ik vond het altijd een wonder konijn hoor, heb het daarna nooit meer gezien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De konijnen van mijn vriend (5 stuks) klommen uit een ren die ruim 1,5 meter hoog was. Om daarna onder de schutting door te verdwijnen en 's avonds om 5 uur weer terug te komen om te eten.

Maar nu klimt onze cane corso ook tegen de schutting omhoog om bij de buren in de tuin te kijken, dus het zal wel in de familie zitten :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De konijnen van mijn vriend (5 stuks) klommen uit een ren die ruim 1,5 meter hoog was. Om daarna onder de schutting door te verdwijnen en 's avonds om 5 uur weer terug te komen om te eten.

Maar nu klimt onze cane corso ook tegen de schutting omhoog om bij de buren in de tuin te kijken, dus het zal wel in de familie zitten :bounce:

Haha je kan maar nieuwsgierig zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .