Ga naar inhoud

Korrels ipv inentingen


_Danielle

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb dus een weblog over mijn konijnen, en tussen de baasjes wordt er nogal wat informatie uitgewisseld. Zodoende ben ik er dus achtergekomen dat iemand korrels gebruikt tegen myxomatose en VHS. Ik heb contact opgenomen met de mevrouw die deze verkoopt en de informatie geeft en dit heeft zij mij verteld.

Iedereen weet dat inentingen nooit echt goed zijn, maar bij deze inentingen zitten ook allerlei kankerverwekkende stoffen, dus goed zijn ze zeker niet. Ze beschermen je konijn wel in zekere vorm, maar er is nooit een garantie. Zij heeft dus korrels, die je dmv een vast schema moet geven, dit zorgt er voor dat het immuunsysteem van je konijn een soort informatie krijgt voor de ziekte myxomatose en VHS. Dus als die ziekte het lichaam binnen komt, herkent ie het, en reageert het lichaam extra sterk en snel.

Daarnaast had ze het over colloïdaal silver. Dat is een middeltje dat je kan toedienen als je vermoed dat je konijn dus die ziektes heeft, het dood virussen enzo. Kwaad kan het niet, dus vermoed je het, kan je het meteen geven.

Ik ben hier erg enthousiast over en heb dus de korrels besteld + het colloïdaal silver. Voor 8 konijnen voor het hele jaar ben ik maar 45 euro kwijt.

Ik vond het wel een goed idee om het hier te vermelden, misschien hebben meer van jullie hier over gehoord of ervaring mee, of vinden jullie het gewoon fijn om te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat die mevrouw het ook heeft voor de ziekten die konijnen kunnen krijgen! als ik dat had geweten, had ik mn nijntjes nooit ingeent.

Ik wil jullie niet bang maken, maar dezelfde kankerverwekkende spullen, zoals kwik enzo...zitten niet alleen in de nijnen inentingen, maar ook die we zelf als kind gehad hebben bij de dktp en die andere prik.

Mijn nichtje en neefje hebben die prikken ook nooit volledig gehad. Ook daarvoor bestaan inmiddels iets van pilletjes. Ook het zilverwater werkt erg goed! dit kan je ook goed voorjezelf gebruiken trouwens. Het doodt idd virussen, wat veel andere medicijnen niet kunnen.

Ik denk dus dat ik het ook ga bestellen, wil jij danielle laten weten hoe snel je het in huis hebt en wat je bevindingen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, ik weet het, maar ik had het maar niet vermeld, hihi.

Ik heb haar net een mailtje gestuurd, of ze eventueel interesse heeft om in dit topic even wat globale informatie te plaatsen, ik wacht op reactie :)

Oja, misschien nog wat ''leuks'' om te weten, zij denkt dat myxomatose uitbraken die heersen in Nederland, helemaal geen myxomatose zijn. Zij denkt dat de pokken heerst onder de konijnen, dat schijnt ook uit tests gekomen te zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik ben benieuwd of ze wil reageren!

zouden de inentingen wel werken tegen pokken? of zouden de 'virussen' die dat aansteken al resistent zijn tegen de enting?

erg eigenlijk dat het wel uit test komt, maar de medische wereld daar dan niks mee doet...of teminste niet openbaar. Ik denk dat er veel dingen in de medische wereld niet kloppen, bij de medicijnen voor mens en dier...maar das misschien weer een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het zo zou zijn !!!! zouden da´s dat allang gebruikt hebben laat staan fokkers.als ik me hier in mag mengen.Het middel word inderdaad wel gebruikt maar niet ter bestreiding van myx en of vhd.Dat zijn helaas dodelijke ziektens waar alleen een enting bescherming let op kan bieden.Dus meschien de volgende keer hier op door gaan vragen.bij deze mevrouw die dit beweerd.Is het weten schappelijk onderbouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mens of dier zijn immuunsysteem wordt alleen getriggerd als het met het levende of namaak virus wordt bestookt, pas dan zal het de info opslaan die die nodig heeft om de volgende keer afdoende te reageren bij het echte virus.

Het is niet zo dat als je die antistoffen kant en klaar geeft dat het lichaam hier wat mee doet.

Dat dit dus in een korrel zit verwerkt en afdoende zou zijn lijkt mij erg stug.

Dus tenzij de producent met bewezen studies over de brug komt blijf ik erg sceptisch.

En daarnaast wat cindy al zei, als dit een bewezen product was zou het allang door dierenartsen gebruikt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zie je in ieder geval dat veel mensen goede ervaring hebben met haar;

ervaring natural animal consulting - Google zoeken=

ik begin nu door jullie verhalen wel heel erg te twijfelen over die korrels... Dat collidaal silver lijkt me wel heel goed en kost 4,5 euro, als je konijn ziek is heb je in ieder geval iets om te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve mensen,

helaas denk ik dat de da's niet zo staan te springen om dit soort dingen te gebruiken.

Er zijn ook al artsen die kanker op homeopatisch wijze kunnen oplossen, met veel minder ingrijpende operaties of methode... nou en ik geloof dat de medische wereld hier niet in mee wil gaan.

In de medische wereld gaat zoveel geld om, dat ze niet eens dit soort dingen willen proberen!

Ik heb zelf toen er voor menogokokken (weet niet meer hoe je het schrijft) ook niet de inenting gehaald...terwijl ik dat wel moest...maar heb daar ook pilletjes voor gehad!

Het is gewoon triest dan de medische wereld zich daar niet in wil verdiepen...

voor mij is het heel logisch dat de natuur zo in elkaar zit dat er voor elke ziekte en elke kwaal, ook een oplossing in de natuur te vinden is.

Helaas zijn inentingen, verre van goed met kwik, en dat soort dingen. Als je eens zou weten wat voor een troep de mensen binnen krijgen door entingen en wat voor nare ziekten mensen krijgen door entingen. Veel allergieen, astma, exceem etc worden veroorzaakt door de entingen tevroeg te geven en de verkeerde stoffen die erin zitten. Als iedereen dat eens wist...

(mijn oom en tante hebben zich hier erg in verdiept, bij mijn oom ook met een gewone da opleiding...maar door veel te lezen achter dit soort dingen gekomen...die soort van in de doofpot gedaan worden!)

Oh en dat silverwater is erg goed...maar Danielle, 4,50 is wel erg weinig voor een pot...en helaas zijn er daarvan ook veel namaak in de omloop...(

Ik gebruik het zelf ook, heb Boris het ook gegeven toen hij wel buiten kwam, maar nog niet volledig geent was.

Hoe het zit met de giftigheid van het zilver weet ik niet, maar het is natuurlijk anders als wanneer je je zilvere ring in je mond doet ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet t ook van de andere kant bekijken... de medische wereld kan het zich niet op de hals halen om iets toe te passen wat niet onderbouwd is en geen zekerheden door geboden kunnen worden... dit kan met de "normale medicijnen"ook niet altijd maar das toch een ander verhaal. bij reguliere medicatie is er veel onderoek gedaan en is er bij bepaalde ziektes ook bewezen dat de oorzaak mindert dor de stof die in dat medivijn zitten. bij homeopatische middelen ziet men ook veranderingen in het ziekenteproces door gebruik van een bepaald middel maar men kan niet 100 bewijzen dat dit daardoor komt!

en zilver... is dan ook geen gewoon zilver maar zilvernitraat. en dat zit in zo ontzettend veel medicatie...

en iedereen, iedereen krijgt als kind de verplichte inentingen en hoeveel mensen zijn er niet ziek van geworden....

ik wil niemand aanvallen en ieder heeft zijn eigen mening, maar ik ben hier iet zo stellig van!! ik gebruik zelf overigens wel genoeg homeopatische medicatie...

zo heb ik al jaren een chronische oogontsteking. allerlei midde;tjes van allerlei artsen heb ik geprobeerd maar niet hielp... nu ben ik al een hele tijd aan de dr vogel drupels en heb nergens last van!

symptomen kun je best bestrijden met homeopathie maar de oorzaak neem je er niet mee weg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat jullie niet te vlug iets wijs maken het zou niet de eerste zijn die een dier verliest omdat hij iets uitgeprobeerd heeft dat in feite op medisch vlak niets opbrengt.

Myx en Rhd genees je niet zo maar met één of ander lap middeltje en over de prijs maar 45 euro goedkoop ??????

1 ampul voor 10 konijnen Rhd kost 8 euro 60 cent , voor myx. voor 10 konijnen 10 euro. Laat jullie aub. niks wijsmaken.:((:((:((

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zeggen ook niet dat je konijn er ziek van word.Maar genezen van myx of vhd.Nee dat is met die korrels onmogelijk.collodaal silver word wel door meerdere mensen gebruikt.Met verschillende meningen.Maar een konijn met dodelijke ziekte kun je er niet mee genezen.Je kunt er door wel preventief ziektens voor komen.Maar regel een zorg goed voor je dieren dan ben je al een heel eind op weg.voorkomen is beter dan genezen.En daan wees blij dat wij onze menigen geven.Wat je stof geeft tot nadenken.Ik hoop dat je de boel nog kan afbestellen.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in.

Myxomatose en VHS zijn virusziektes, en die voorkom je door een deel verzwakt virus in het konijn in te spuiten. Een verzwakt virus, een zeer kleine hoeveelheid of een nagemaakt virus spuit je in, zodat het konijn antistoffen aan gaat maken en als het echte virus dan toeslaat, dan heeft je konijn door die antistoffen een veel grotere kans het te overleven.

Wil zij vertellen dat zij dat met een pil kan bereiken dan mag ze hier van mij toch wel een zeer gedetailleerde uitleg komen geven wat er in die pil zit en hoe ze denkt die ziektes daarmee te kunnen voorkomen, want ik geloof er niets van.

Ik raad jullie dus ook aan dit niet zomaar te vertrouwen en toch naar de dierenarts te gaan om je konijn te laten enten. Als het mogelijk is vind ik dat we daar toch eerst wat meer bewijs van moeten zien, voor we allemaal geld gaan uitgeven er aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .