Ga naar inhoud

Korrels ipv inentingen


_Danielle

Aanbevolen berichten

voor mij is er sowieso te weinig over bekend... voel er vrij weinig voor te gaan experimenteren met mijn konijn... straks slaat het toe en tsjaaa dan weet je pas 100% zeker of t wel of niet werkt en dat is het mij gewoon niet waard...

speel liever op safe

en daarbij kán het bij mijn weten gewoonweg niet..... of ze moet je al een tuutje virussen verkopen??? lijkt mij niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de meningen, stel ik op prijs, ik ben ook van plan de bestelling af te zeggen en weer een nieuwe afspraak te maken bij de dierenarts.

Ik hoop niet dat jullie denken dat ik maar iedereen geloof en wat experimenteer met mn konijntjes, want ik deed dit echt uit het oogpunt wat het beste voor mijn liefjes is.

Maar nogmaals bedankt voor de meningen, ik ben blij dat mn ogen geopend zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey danielle!!!

niet aan jezelf twijfelen hoor !! j hebt toch oprecht om meningen gevraagd dus je syaay er ook voor open om je mening aan te passen!!! je wilt iets leren en das toch positief!!! en tuurlijk doe jij dit alleen maar om dat je dacht dat et je nijnen ten goede komt!! heb die gedachtes die jij schtes geen moment gehad bij t lezen van dit topic hoor!!!

slim om terug te komen op je beslissing... zou ik persoonlijk, eerlijk gezegd ook gedaan hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar zou toch wel heel erg graag willen weten wat er dan precies in die korrels zit...

niet dat ik dat zo maar aan mijn nijnen zou geven(ben soweiso heel zuinig met medicatie alleen als het echt moet), maar puur uit nieuwsgierigheid.

ben benieuwd of er meer ervaringen mee zijn..

het is wel echt een heel erg boeiende discussie geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .