Ga naar inhoud

help stel me even gerust


Pippa

Aanbevolen berichten

Ik kom net beneden en wil de konijnen gaan voeren. Kom ik er achter dat ik het deurtje naar het nachthok niet open heb gehad vannacht. Temperatuur zal t probleem nu niet zijn als ze de hele nacht buiten in de ren zitten maar ze hebben niet bij hun voer gekund!!!!! Gisteravond hebben ze dus voor het laatst gegeten. Nu eten ze natuurlijk als een gek hun voer op. Maar ik ben zo bang dat ik hun darmen beschadigd kan hebben. Moet ik extra maatregelen nemen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een ruifje met hooi in de ren hangen, als reserve. Mocht je het nog eens vergeten, hebben ze altijd hooi.

Verder denk ik niet dat je je zorgen moet maken, ze hebben nu toch eten? Konijnen moeten inderdaad àltijd iets te knabbelen hebben, maar gezonde konijnen kunnen wel een paar uur zonder, bij uitzondering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat prima met ze. Mijn vriend zei ook en dat zal ook wel zo zijn dat ze door ren heen aan via de achterkant van t ruifje wel wat gegeten zullen hebben.... het is wel een idee ja om in de ren ook een ruifje te hangen. Ach ik mag t gewoon niet vergeten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .