Ga naar inhoud

Een goede vervanger voor SS


Baziel en Babette

Aanbevolen berichten

Tot nu toe geef ik de konijnen SS. Tot enkele weken geleden kon ik vrij goedkoop aan 10kg zakken geraken, maar de persoon van wie ik de zakken kocht is er mee gestopt :s

Nu is de enige plaats waar ik SS vind hier in België bij tom&co en daar betaal ik voor een 5kg zak evenveel dan ik voor de 10kg zakken betaalde. Dat word toch wel erg duur ineens.

Daarom ben ik opzoek naar een andere voeding die ook goed is qua kwaliteit en wat minder kost.

Op zooplus lijkt de "JR Farm Grainless Complete Dwergkonijnen" mij wel wat, maar is dit ook zo?

Zijn er andere voeders bij zooplus die geschikt zijn?

Ik bestel het voer van mijn honden en katten ook altijd bij zooplus, dus het zou handig zijn als ik voor de konijnen meteen kan meebestellen.

Hier in het plaatselijk tuincentrum hebben ze alleen het huismerk en versele-laga. Ik heb niet echt veel verstand van konijnenvoer, maar als ik die gekleurde brokjes zie laat ik de zak sowiezo al staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf Hope Farm supertrio en bestel deze hier bij dieren droom

Als het goed is zijn zij de goedkoopste en zo niet krijg je het verschil terug ;)

aangepast door Evee
link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .