Ga naar inhoud

Voor gesneden andijvie


Etznab

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zie iedereen hier op de site altijd ongesneden andijvie geven. Ik haal zelf bij de plus of de ah altijd grove voorgesneden andijvie. Omdat het makkelijker voor mij is ze eten het hier super goed. Maar maakt het uit dat is ze dat geef?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het echt slecht is weet ik niet, maar er zijn wel machines aan te pas gekomen om de groente te snijden. Misschien dat het daarom ook wat stoffen verliest?

Ik geef ongesneden andijvie want ik vind het net zo makkelijk. Ik pak een paar bladeren, doe ze even onder de kraan en leg ze in het hok. Is niet meer werk dan uit het zakje halen, schoonmaken onder de kraan en in het hok leggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd een krop andijvie. Heb een keer voorgesneden andijvie geprobeerd maar daar haalde ze der neus niet voor op liet ze constant liggen, als ze bladeren van een krop krijgt eet ze het dan weer wel. Mij maakt het niet veel uit, een krop is geloof ik wel iets goedkoper als een zak voorgesneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier voorgesneden andijvie als de kroppen er niet goed uit zien. Wat ik de laatste tijd helaas vaak mee maak.

Mijn konijnen zijn er heel simpel in; Voorgesneden bliefen wij niet!

Dat eten ze dus gewoon écht niet op. Nu heb ik ook nog een nijn zitten die geen witlof lust :s Dus andijvie is hier favoriet , maar dan wel van een krop. Kieskeurige beesten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het ze hier als we wat over hebben als we zelf andijvie gegeten hebben. Wij zijn lui en als we het zelf eten kopen we altijd voorgesneden haha. Maar voor de dagelijks kost voor de nijntjes heb ik altijd kroppen. Het kan volgens mij echt geen kwaad om voorgesneden te geven, door snijden gebeurt er niets met de groente samenstelling op zich, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het ze hier als we wat over hebben als we zelf andijvie gegeten hebben. Wij zijn lui en als we het zelf eten kopen we altijd voorgesneden haha. Maar voor de dagelijks kost voor de nijntjes heb ik altijd kroppen. Het kan volgens mij echt geen kwaad om voorgesneden te geven, door snijden gebeurt er niets met de groente samenstelling op zich, toch?

Same here :). Ze krijgt altijd een beetje uit de zak. Inderdaad de samenstelling blijft hetzelfde.

Er zijn wel machines aan te pas gekomen om te snijden, maar bij de kroppen zijn er net zo hard machines aan te pas gekomen om ze te verpakken en vervoeren, dus dat maakt niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een krop waar de halve zand vlakte in mee gekomen is. Maar ik vind de kroppen sowieso een beetje vaag de laatste tijd hier. Helemaal geen kleine kropjes meer, alleen van die joekels. De blaadjes zijn aan de bovenkant allemaal stuk of geknakt en ze zitten dus onder de aarde/zand.

Ik snap dat ze uit de grond komen :P en mss is t geen andijvie seizoen maar ze hebben er toch wel beter uit gezien.

Toch ga ik geen voorgesneden geven, enkel met de rede dat het zo snel bederft/slap wordt. Mn meiden eten niet genoeg om zo een zak in 2 dagen leeg te krijgen.

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gaf altijd voorgesneden andijvie...tot mijn moeder een keer zei; 'goh je hebt ook kroppen andijvie he'.

Toen had ik iets; Ojaaaaaaa! xD

Dus een krop meegenomen, en merk dat ze dit op de een of andere manier 'leuker' vinden.

Ik gooi een aantal grote bladeren door mijn slaapkamer heen en dan rennen ze hier hysterisch achteraan.

Leuker dan zo'n bakje voorgeschoteld krijgen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .