Ga naar inhoud

konijnen kopstoot


HJW

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag in de ren gaan zitten bij de konijnen met wat rozenbladeren in mij hand. Joy kwam steeds naar me toe om een blaadje te halen en haar mag ik dan ook aaien. Op een gegeven moment gaf ze me een soort kopstoot tegen mijn been. Dat heeft ze een paar keer gedaan op verschillende momenten. Nu vraag ik me af wat dat betekent? Wil ze me dan weg hebben of is het juist aanhankelijkheid? Ik moet nog veel leren hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden! Ik denk dan inderdaad dat het uit aandacht kom want ze deed het met het blaadje nog in haar bekkie.

@Etznab Super die site! Daar staat heel veel lichaamstaal goed in uitgelegd en ik stap nu dan ook met een gerust hart de ren in zonder me zorgen te maken dat ik ze niet begrijp :goed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg ook kopstoten als ik in de weg zit hoor! Zo van, hé, ga weg joh, ik moet er door!

Oh, maar dat doen ze hier ook hoor!

Ze hebben wel een heel groot beeld van zichzelf hoor. Koning des huizes he.

Zit ik ergens waar zij het niet willen en willen zij nu rechtdoor ipv rond te lopen, yup, komen ze stoten om te zeggen: ga jij maar opzij, want ik wil deze richting uit en jij zit in de weg... Wij lopen niet om!! Zijn we te mooi, lief en te konijns voor haha.

Maar ik herken die stoot wel van de andere hoor.

Het is op een heel andere manier vind ik. Hier doet alleen ons Lieke de kopstootjes om knuffels. Onze Blacky wordt nog altijd niet graag op zijn hoofd geaaid en een stootje vragen op die manier, lokt uit dat ie op zijn bolletje gekroeld wordt, dus dat laat hij voor wat het is. Hij laat op zijn manier wel zien dat hij even leuk geaaid wil worden.

Het stoten voor in de weg zitten, dat doet ie wel hoor!

Wat een leuke beessies zijn ze toch he.

Hier zijn het koningen. Hun paradijs, hun koninkrijk, hun konijnenrijk, vind het wel wat hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doen het inderdaad ook als ik met hun eten bezig ben, of ze komen even hoi zeggen als ik hier aan tafel zit. Krijg ik ineens een porretje tegen mijn been. Maar wat ze dan willen? Niet geaaid worden in elk geval, dat vinden ze maar niks hier! Ik vermoed toch dat het om eten gaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mn moeder op bezoek is en op het plekje van mn dame gaat zitten, kijkt mn nijn mn moeder eerst heel verbaasd aan, daarna geeft ze een laar duwtjes of begint ze te graven, staat mn moeder op gaat mevrouw even mooi op het plekje zitten om te laten zien dat het haar plek is en dan gaat ze weer af en mag mn moeder er weer gewoon zitten. Rare beestjes soms hoor:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mn moeder op bezoek is en op het plekje van mn dame gaat zitten, kijkt mn nijn mn moeder eerst heel verbaasd aan, daarna geeft ze een laar duwtjes of begint ze te graven, staat mn moeder op gaat mevrouw even mooi op het plekje zitten om te laten zien dat het haar plek is en dan gaat ze weer af en mag mn moeder er weer gewoon zitten. Rare beestjes soms hoor:p

Maar je vblijft van ze houden :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .