Ga naar inhoud

vandaag is het zover....


Kelleke01

Aanbevolen berichten

Vandaag wordt mijn voedster gesteriliseerd :(

pffff ben er niet gerust in .... Hopelijk gaat alles ok!

Ben al blij dat ze niks van stress had, gisteren als ik ze bracht had ik ze samen met haar ventje weggedaan, maar hij had zoveel stress dat hij niet meer durfde bewegen terwijl zij vrolijk deed zoals anders, typisch mokka :D

Ik heb dan toch mijn rammetje meegedaan naar huis waar hij zich ok voelt.. straks bel ik haar om te horen hoe het gegaan is, maar ben wat bang voor straks als ik ze ga halen.

Ze is in 2j nog nooit ziek geweest als even vrolijk.. wat gaat het vanavond zijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik belde tegen 14u naar de DA om te horen hoe het gegaan is... ze moets er nog aan beginnen!

Er was een spoedgeval dat voor ging.

Nu zou het al gedaan moeten zijn, ik ga ze om 18.45 halen!

Wat is nu het beste, ze in een kooi in de ren buiten bij haar ventje of de kooi toch binnen? En binnen tot wanneer? enkel deze nacht, want het is wel vrij warm ook..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze gewoon zelfstandig eet zou ik niet te snel zijn met dwangvoeren. Ten eerste krijg je dan snel dat ze al vol zit en niet meer uit zichzelf nog gaat eten en je weet natuurlijk niet hoe het met darmpjes zit.. als ze gas heeft of verstopping dan zit haar maagje al snel overvol en kan dit fataal aflopen.. zolang ze niet zwaar vermagert zou ik gewoon proberen lekkere groentes te geven of gras inderdaad verspreid over de dag. Zolang ze maar wat binnen krijgt en haar darmen op gang blijven. Ze weten vaak zelf wel tot hoever ze kunnen met eten. Wil je niet bang maken maar lees heel veel verhalen hierover en ben ook een konijntje eraan kwijtgeraakt nog niet zo lang geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zat ze er maar zielig bij, maar na haar pijnstiller is ze wel wat beginnen eten..

Nu deze morgen was pijnstilling niet meer nodig, ze is vanzelf beginnen eten, is al even uit de kooi gekomen in de ren.. maar ik vertrouwde het niet goed haar rammetje zat er wat achter en vond dat toch wat riskant.

hier zat ze nog binne, nu zit ze in deze kooi wel buiten.. ik denk wel dat het ergste nu door is!

2013-06-08071057.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .