Ga naar inhoud

Een knuffel in het hok?!


FabienneNina

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een knuffel in mijn hok gehad totdat mijn konijn gecastreerd kon worden. Ik heb toen een knuffel gepakt zonder harde oogjes en met geen rare kleine dingetjes aan. Dus eigenlijk een babyknuffel. Wel even elke dag goed opletten of er niet aan geknaagd word. Als er aan geknaagd word meteen eruit halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een konijn wat tijdelijk alleen zit en nu een knuffel heeft...ze is ontzettend schuw en had echt last van hoknijd..sinds de knuffel is het al een heel ander beestje..ze likt eraan en ligt ertegen te slapen..verder niks..sleept er nog niet eens mee..ik vind het zeker het proberen waard!al kan het een maatje natuurlijk niet vervangen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn heeft ook een knuffel, nog twee week en dan kan ze gekoppeld worden aan me ram die vandaag geholpen is. Maar ze ligt er ook heel vaak tegen aan te slapen en te likken. En soms word die ook door het hok mee gesleurd haha! Maar ze knaagt er niet aan gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ligt ook een knuffel in het hok, het is eigenlijk Frits zijn knuffel, Wilma kijkt er niet zo naar om, hoewel ze hem de laatste tijd ook weleens wast. Hier wel gewoon harde oogjes enzo, gebeurt niks mee, koe wordt alleen maar gewassen. Ik zou wel een knuffel nemen die ongeveer even groot is als het konijn, zodat ze er lekker tegenaan kan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien beide nijntjes hier apart zitten hebben ze beide knuffels gekregen.

Blacky markeert ze met zijn kin n verdrr doet hij r niks mee.

Rosalie gooit met de kleine knuffel en gaat bij de grote liggen welke geregeld wasbeurten krijgt.

Ik drnk dat ze er toch wat aan hebben hoor en heb op veel info sites toch ook positieve zaken gelezen.

Ze mogen m natuurlijk niet opeten en kleine frulletjes verwijderen uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de opvang krijgen ook alle konijnen een knuffel.

Ik heb ze ook altijd aan alleenstaande konijnen gegeven en eigenlijk heeft geen een konijn er echt iets mee gedaan.

Wim gaat er zelf zo ver mogelijk vanaf liggen.

Maar sommige konijnen vinden het wel leuk.

Ik denk dat het geen vervanging kan zijn voor een echt maatje. Ik zou ook geen knuffel willen heb liever mijn man om te knuffelen.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .