Ga naar inhoud

Knuffel voor konijn


Gast

Aanbevolen berichten

Heeyyy

ik heb één konijn, die ik heel veel aandacht geef. Ik kan geen tweede konijn doen, maar een knuffel vinden ze toch wel leuk? Maakt het dan uit dat het een beer is? Haha vage vraag :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige konijnen vinden een knuffel wel fijn, andere kijken er niet naar om. Maar een knuffel kan nooit een ander konijn vervangen!

nee dat snap ik, maar ik kan sowieso niet nog een konijn (geen geld) maar ik probeer het zo aangenaam mogelijk te maken natuurlijk:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat snap ik, maar ik kan sowieso niet nog een konijn (geen geld) maar ik probeer het zo aangenaam mogelijk te maken natuurlijk:yes:

Je opende gisteren een topic dat je je voedster door je ram hebt laten dekken... dus je hebt zeker een tweede konijn.

Misschien eens sparen voor castratie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !! Een knuffel kan op zich best , ik had voor mijn eerste konijntje ook een knuffel ! Hij vond er helaas nix aan en sleepte m steeds in zijn kattebak of ging recht tegenovert het pluchebeest zitten en vals kijken haha:mdr:

Op zich dolkomisch om te zien maar goed als je wel een knuffel bij je konijn zet zou ik er wel opletten of hij hem niet A:compleet opvreet ( kan giftig zijn! ) en B: dat ie nauwelijks of niet groter is dan je konijn. Het is het proberen waard!! :yes:

Succes ermee en hoop nog te horen hoe het is gegaan met nijn en knuf!

Doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb ook één konijn alleen zitten, en deze heeft ook een knuffel. Snickers wast de knuffel constant, likt hem dan

helemaal van boven tot onder af en gaat er lekker tegen aan liggen slapen.

Ik heb wel een babyknuffel, dus zonder plastic ogen e.d. die hij eraf kan knagen en die gevaarlijk zijn.

Voor de rest bijt hij er niet aan ofzo. De eerste keer reed ze er wel op, maar dat heb ik nadat ze had vast gesteld

dat zij de baas was ook niet meer gezien.

Wel erg lief om te zien hoe ze om zo'n ding kan geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik heb ook één konijn alleen zitten, en deze heeft ook een knuffel. Snickers wast de knuffel constant, likt hem dan

helemaal van boven tot onder af en gaat er lekker tegen aan liggen slapen.

Ik heb wel een babyknuffel, dus zonder plastic ogen e.d. die hij eraf kan knagen en die gevaarlijk zijn.

Voor de rest bijt hij er niet aan ofzo. De eerste keer reed ze er wel op, maar dat heb ik nadat ze had vast gesteld

dat zij de baas was ook niet meer gezien.

Wel erg lief om te zien hoe ze om zo'n ding kan geven :)

Vindt je dit lief om te zien?

Ik vind het eerder erg zielig, eerlijk gezegd.

Een levenloos ding als maatje, triest toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Mensen, ik mag jullie iets leuks vertellen: Snickers heeft een echt maatje!

Mijn ouders waren er dus helemaal op tegen, maar nu heeft mijn broertje een konijntje cadeau gekregen

en die kunnen ze dus niet weigeren haha!

Het is wel een voedster, dus het wordt nu een koppel van 2 voedsters (weet dat gecastreerde ram met voedster beter is, maar liever dit dan alleen toch?) Aangezien ik dit jaar in het buitenland zit voor werk / sport, kan ik er zelf helaas niet bij zijn hoe de koppeling gaat, maar ik volg alles op de voet en tot nu toe gaat het goed! Snickers heeft de leidingspositie verworven (was wel te verwachten als je ziet hoe bazig ze kan zijn). Het tweede konijntje is ook nog wat jonger en kleiner (3-4 maand terwijl Snickers 1 jaar is). We hebben haar Bounty genoemd. Erg leuk allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen, ik mag jullie iets leuks vertellen: Snickers heeft een echt maatje!

Mijn ouders waren er dus helemaal op tegen, maar nu heeft mijn broertje een konijntje cadeau gekregen

en die kunnen ze dus niet weigeren haha!

Het is wel een voedster, dus het wordt nu een koppel van 2 voedsters (weet dat gecastreerde ram met voedster beter is, maar liever dit dan alleen toch?) Aangezien ik dit jaar in het buitenland zit voor werk / sport, kan ik er zelf helaas niet bij zijn hoe de koppeling gaat, maar ik volg alles op de voet en tot nu toe gaat het goed! Snickers heeft de leidingspositie verworven (was wel te verwachten als je ziet hoe bazig ze kan zijn). Het tweede konijntje is ook nog wat jonger en kleiner (3-4 maand terwijl Snickers 1 jaar is). We hebben haar Bounty genoemd. Erg leuk allemaal.

Hee wat leuk voor haar. Duimen dat ze net zo veel waarde hecht aan Bounty als aan haar knuffel! Succes !!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .