Ga naar inhoud

Bah begint Wim ook nog eens te rochelen!!!


belleke

Aanbevolen berichten

Bah vanmorgen hoorde ik Wim rochelen.

Het zou een bijwerking van homeopatisch middel kunnen zijn. Vaak word dan eerst even iets iets erger.

Maar ik ben zo bang dat ik hem alsnog moet gaan afgeven. Het kan zijn van zijn chronische snot maar het kunnen natuurlijk ook zijn longen zijn. Hij adem trouwens wel gewoon.

Vraag me eigenlijk af hoe dat dan zou kunnen omdat ze nu al ab krijgt.

Met de dierenarts was afgesproken dat ik hem morgen niet mee nam maar gewoon even twee spuitjes duplocilinne zou gaan ophalen om hem zelf het weekend te gaan spuiten.

Maar ik ga toch even een afspraak maken voor morgen.

Ben zo bang!

Bah soms denk ik waarom ik toch weer iedere keer konijnen neem.

Heb vorig jaar geroepen dat ik het niet meer wilde die zorgen en dit verdriet iedere keer weer. Nadat ik in zeer korte tijd 4 konijnen moest missen.

Ben ik juist weer blij met mijn 3 koppeltjes en begint die ellende weer opnieuw ziek etc.

Gaan jullie heel hard duimen dat dit goed gaat komen.

Herkennen jullie dit of hebben jullie tips ik sta overal open voor.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies hetzelfde dacht ik dus ook Dollie. Dat snot en eventueel longontsteking niet zou kunnen door de AB die hij krijgt.

Het enigste wat ik mij kan bedanken een bijwerking van de Belladonna die krijgt hij sinds gisteren.

Heb jij ervaring met dit soort middelen???

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helemaal niets. Ga nu met Bram voor het eerst iets proberen qua alternatieve geneeskunde met hulp van een diergeneeskundig therapeut dus ben hier helemaal nieuw in. Om eerlijk te zijn geloof ik er ook niet zo in, maar als je zulke moeilijke dingen hebt zoals bij Bram (en bij Wim precies hetzelfde verhaal) tja dan moet je alles maar proberen vind ik :) maar ik heb er dus 0,0 verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het in mijn opvang wel veel gebruikt. Ging bij gevallen waar ik niet wist wat ik ermee aan moest vaker naar een dierenarts die ook homeopathie erbij deed. En eerlijk soms was ik echt verbaasd. Ik geef mijn konijnen bv vlak voor een inenting altijd Thuja en sinds die tijd kregen ze geen terugval van EC meer na de enting.

Ik behandel wel altijd samen met reguliere middelen hoor.

Ook voor mezelf gebruik ik wel homeopathie. Het kan mij niet beter maken maar het ondersteunt soms wel en daardoor voel je je beter of zijn klachten sneller weg.

Soms moet je wat.

Ik doe het vaak wel in overleg met collega waar ik ook vaak konijnen van kreeg.

Die is er heel erg kundig in.

Zij is ook vrijwilligster bij stichting Konijnenbelangen.

Het is inderdaad een beetje onmacht en het gevoel dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan.

Die rot abcessen ook. Dat moet toch niet een reden zijn dat een konijn in moet slapen.

Ik hoop dat het bij Bram gaat helpen.

Dat verdient hij en jij!

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ze verdienen het allemaal :) en zo heb je er inderdaad in elk geval alles aan gedaan. Nou ja, ik ga het vanzelf zien, volgende week is het zo ver. Doe m'n best er een beetje voor open te staan en wie weet helpt het.

Succes met Wim in elk geval! Meestal reageer ik niet als ik niks nuttigs te melden heb, maar ik lees in elk geval wel mee en duim voor hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend! Wat ik me afvraag: weet je zeker dat het niet kan omdat ie antibiotica krijgt? Even ter voorbeeld aan ons:

in ibuprofen zitten onstekingsremmers. Maar die mogen wij niet slikken, omdat ze juist weer darmontstekingen vooroorzaken (ik blijf het bizar vinden). Kan het ook niet zoiets bij dit zijn? Gewoon even een gedachtengang hoor, ik weet wel dat het stelsel van een konijn heel anders is dan een mens, maar goed. Het was toch iets dat in mij op kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen al met Wim naar de dierenarts toe geweest.

Hij rochelde gelukkig gisteravond niet meer. Het blijft voor mij een raadsel wat het geweest.

Ik weet niet ik welk topic ik nu verder moet gaan.

Maar denk bij het abces.

http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?65482-Wim-heeft-bult-op-zijn-hoofd-Abces-of/page3

Dan zou dit topic gesloten kunnen worden denk ik.

Bedabkt voor jullie meedenken en meeleven.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .