Ga naar inhoud

Ons Princeke wilt niet eten... :(


Prince

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Gisterenavond heb ik nog hooi gegeven aan mijn konijnen en ons Prince zat met heel veel smaak te knabbelen. Deze ochtend wou ik biks geven en ze wilde niet eten. Normaal is het zij die als eerste naar de korrels vliegt. Maar nu bleef ze in een hoekje zitten. Niets wilt ze eten, zelfs geen appel waar ze normaal zo verzot op is. Vanmiddag gaan we naar de dierenarts. Voel me er wel niet zo goed bij :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo laat?Ik zou hem proberen dwangvoederen.

Niet zomaar dwangvoeren.

Als hij een verstopping heeft wordt het alleen maar erger en ook met gas mag het niet altijd en dat zijn de 2 dingen die toch het vaakst voor komen.

Ik zou de dierenarts vragen om een spoedafspraak eerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad niet zomaar gaan dwangvoeren maar je dierenarts aangeven waar het om gaat en eerder langsgaan. niet eten en stil in een hoekje zitten is inderdaad een spoedgeval en ik denk dat een goede dierenarts je dan zeker even laat langskomen. beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik belde naar de DA en hij zei dat ik nog niet direct moest panikeren en als ze nog steeds niets at tot half 5 moet ik dan maar komen. Snapte het eigenlijk niet zo goed :s Hij is een konijnekundige DA dus ik "vertrouwde" hem. Ik ging dan naar de winkel achter banaantjes omdat zij er heel erg dol op is. Toen ik terug kwam zat ze niet meer in haar hoekje en sprong ze direct op het banaantje. Ook haar biks wilde ze eten. Ik weet niet wat er aan de hand was met haar... Heel vreemd. Maar ze is nu volledig de oude :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .