Prince Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Hallo allemaal,Gisterenavond heb ik nog hooi gegeven aan mijn konijnen en ons Prince zat met heel veel smaak te knabbelen. Deze ochtend wou ik biks geven en ze wilde niet eten. Normaal is het zij die als eerste naar de korrels vliegt. Maar nu bleef ze in een hoekje zitten. Niets wilt ze eten, zelfs geen appel waar ze normaal zo verzot op is. Vanmiddag gaan we naar de dierenarts. Voel me er wel niet zo goed bij :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuckyCharley23 Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Oh jee dat klinkt niet best als ze stil in hoekje blijft zitten en niet wilt eten. Hopelijk niks ernstig. Succes straks bij de da. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Dat klinkt niet goed inderdaad. Hoe laat kan je vanmiddag bij de dierenarts terecht? Meestal is niet eten wel een spoedje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prince Geplaatst: 6 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Het is eigenlijk vanavond, om half 5 pas :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Zo laat?Ik zou hem proberen dwangvoederen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuckyCharley23 Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Oef half 5 pas? Zou toch nog een keer bellen om te vragen of het niet eerder kan liefst nu meteen. Het is wat Aniek ook zegt, niet eten=spoed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Ik ben er mee eens wat ze hierboven zeggen!Probeer toch nog eens voor nu meteen!Want als ze niet eten gaan hun darmen uiteindelijk stil te komen liggen en daardoor kunnen ze sterven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Zo laat?Ik zou hem proberen dwangvoederen.Niet zomaar dwangvoeren.Als hij een verstopping heeft wordt het alleen maar erger en ook met gas mag het niet altijd en dat zijn de 2 dingen die toch het vaakst voor komen.Ik zou de dierenarts vragen om een spoedafspraak eerder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Ja,dat is waar Aniek,voorlopig dus niet dwangvoederen en zoals je zegt een spoedafspraak maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 inderdaad niet zomaar gaan dwangvoeren maar je dierenarts aangeven waar het om gaat en eerder langsgaan. niet eten en stil in een hoekje zitten is inderdaad een spoedgeval en ik denk dat een goede dierenarts je dan zeker even laat langskomen. beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamper2011 Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Hoe is het afgelopen bij de dierenarts? Heel veel sterkte en beterschap voor je konijntje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbie2012 Geplaatst: 6 februari 2013 Delen Geplaatst: 6 februari 2013 Hoop dat het allemaal mee valt en dat er niks ernstig aan de hand is met je konijntje! Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuckyCharley23 Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Hey hoe was het bij de da? Hoop dat alles goed gaat met je nijntje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nalapuk Geplaatst: 7 februari 2013 Delen Geplaatst: 7 februari 2013 Ik hoop ook dat het goed gaat met je nijn en ben benieuwd of je uiteindelijk eerder naar de da kon en wat die zei? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prince Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2013 Wel, ik belde naar de DA en hij zei dat ik nog niet direct moest panikeren en als ze nog steeds niets at tot half 5 moet ik dan maar komen. Snapte het eigenlijk niet zo goed Hij is een konijnekundige DA dus ik "vertrouwde" hem. Ik ging dan naar de winkel achter banaantjes omdat zij er heel erg dol op is. Toen ik terug kwam zat ze niet meer in haar hoekje en sprong ze direct op het banaantje. Ook haar biks wilde ze eten. Ik weet niet wat er aan de hand was met haar... Heel vreemd. Maar ze is nu volledig de oude Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nalapuk Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 Dat is zeker vreemd, maar wel fijn natuurlijk!Uiteindelijk ook niet meer naar de da geweest dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LuckyCharley23 Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 "Gefopt baasje" dacht ze bij zichzelf... hahaha, ze heeft je gewoon beet genomen lijkt wel . Wel fijn dat ze weer de oude is. Ben je alsnog langs geweest om een na controle te doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 8 februari 2013 Delen Geplaatst: 8 februari 2013 haha ze zat gewoon te wachten tot je haar banaan ging geven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten