Ga naar inhoud

Pootjes wassen met dit weer?


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

Het is weer raak bij utopia , poten weer vies en ze loopt echt niet lekker. Kan ik met een gerust hart een bad van biotex maken en de poten wassen? Er zitten ook losse plukken onder de vuile bende maar die laat ik liever zitten (ging vorig jaar niet goed met knippen) , zo kan ik dat gewoon doen? Ze staan bij mijn ouders en kan er verder niet op letten dan eens per week , dus moet volledig op moeders vertrouwen dat het goed blijft gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou bij al deze symptomen (afvallen, vies van onder, raar lopen etc) niet het gebit na laten kijken maar een kuur panacur geven.

Pootjes wassen kan, maar binnen en zorg dat ze goed droog is voor je haar buiten terug zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panacur is vrij te bestellen, maar elk medicijn heeft bijwerkingen en je moet dus niks zomaar gaan geven. Het verhaal kan goed passen bij EC, maar net zo goed bij een afwijking aan het pootje. Echt: ga nou gewoon naar een dierenarts als er iets met je dieren is. Straks heb je 4 weken panacur gegeven en blijkt ze iets hards onder het pootje te hebben, om maar een voorbeeld te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .