Ga naar inhoud

Ontstoken oogje


Eefje

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Er zijn ontwikkelingen, dus even een update, wellicht heeft een ander er ook nog wat aan. Het oogje van Frits bleef maar nat, of ik het nu met rust liet of druppelde met uitgekookt water, spul dat ik van de dierenarts gekregen had, hooi natgemaakt, ander hooi (dacht misschien komt het van het stof), maar niks hielp. Het bleef nat, maar er is verder niets aan zijn oog te zien. Ik begon nu echt bang te worden dat het zijn tandjes waren, maar hij had verder helemaal geen symptomen die op tandproblemen wijzen. Uiteindelijk heb ik na flink wat research op internet en navraag bij een homeopaat voor dieren Oculoheel gehaald. Dat heb ik nu 2 keer gedruppeld, na de eerste keer had hij een kletsnat oog, met een natte streep die doorliep tot aan zijn kin. Er kwam wat wittig spul mee. Gisteren nog een keer gedruppeld en ik zie nu alleen een klein beetje opgedroogd wit in zijn ooghoekje, maar geen natte rand meer onder zijn oog en het streepje dat hij nu al weken had zie ik niet meer. Natuurlijk nog even afwachten, maar ik heb het in weken niet zo mooi droog gezien als nu! Ik hoop dat het nu over is en dat het geen tandproblemen zijn, ik kijk het nog even aan, mocht er weer uitvloei komen dan toch maar weer terug naar de dierenarts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste update: na 4 dagen 2 keer per dag Oculoheel gedruppeld te hebben is het oog van Frits helemaal beter! Er komt geen wit spul meer mee als ik net gedruppeld heb en er staat nu geen laagje water meer op het onderste randje van zijn oog, zoals hij weken gehad heeft. Eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .