Ga naar inhoud

Snackbal


KoenSilvertant

Aanbevolen berichten

Hallo!

Sinds kort heb ik zo een snackbal die je zelf kan vullen.

Maarja, dat gaat meestal niet zo handig :P

Ik zet het luikje (of hoe je dat wilt noemen) helemaal open en schuif de brokjes erin.

Alles valt aan alle kanten eruit en dan kan ik ze weer 1 voor 1 erin gaan proppen.

Op de verpakking staat dat je hem handig kan vullen, maar hoe?

Heeft dè truc voor mij?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou em gewoon boven de emmer waar ik de biks in heb zitten, wat er naast valt, valt dan weer terug in de emmer. Ik zet hem ook altijd helemaal open en doe dan wat biks in mn hand en maak van mn hand een soort geultje, dan glijdt het er zo in.

Er valt idd wel altijd wat naast, maar dat valt dan dus weer terug in de emmer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik vond het ook een onhandig ding, maar heb hem inmiddels zo vaak gebruikt dat ik er handigheid in gekregen heb. Ik voer hfst, gaat denk ik ook wat gemakkelijker dan ss. Mijn truc is een geultje maken met je hand en het dan zo er in proberen te gieten. Gaat wel altijd wat langs, maar ach, ze vinden het zo leuk, je moet er wat voor over hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zat er ook altijd mee te hannessen, had eerst een trechter gemaakt van papier, zodat alles er zo in viel. daarna kwamen me ouders aan met een plastic trechter die er precies inpaste.

ligt er natuurlijk wel aan hoe groot het gene is wat je erin wilt stoppen, moet wel door gat van trechter passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook echt niet handig om te vullen, maar boven de voerton werkt het prima, dan valt alles wat ernaast gaat weer terug in de ton.

Erg knap om te zien Juudjuhlove dat jouw konijnen het snappen. Hier wordt tegen de bal aangetikt en dat is het.

Die van jou zijn erg fanatiek. Leuk!

Ik ga onze snackbal weer eens vullen.

Een nieuwe poging wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .