Ga naar inhoud

Nierpatient


juudjuhlove

Aanbevolen berichten

Hi Nicky, Onze da heeft met een fabrikant gebeld om navraag te doen naar speciaal konijnenvoer voor nierpatienten. Er was niets geschikt, blijkbaar. Ik geef vrij veel rauwkost in verhouding, veel hooi, en twee maal daags 10 gram beaphar konijnenvoer. 't Is maar een klein konijntje. Ze doet het er verder goed op. Waarin zitten dan eiwitten en fosfor? Ik geef nu geen panacur meer hoor, dat was om de EC te behandelen. Ze was toch weer wat nat rondom de staart. De dierenarts weet eigenlijk niets meer, en ik dus ook niet. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij zijn best heeft gedaan. Blijkbaar gaat een konijn niet meteen dood aan een nierprobleem. 't kan nog even duren, maar ze zal niet heel oud worden. Ze is nu zes. Een leuk, actief, nieuwsgierig beestje dat met veel succes is gekoppeld aan onze Pluis, vorig jaar maart. Ze komt uit de opvang. Eerst nog later steriliseren, en nu dit.... Ik vind het heel jammer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt niet de goede kant op te gaan met Kim.

De onderkant van alle vier haar pootjes en haar staart zijn nat van de urine.

Hoe dit kan is een raadsel.

Heb haar net zien plassen, ze plast niet over haar pootjes heen.

De toiletjes houd ik schoon en de grond is gewoon droog....

Of ze moet in de waterbak gaan zitten, dat kan, maar dat geloof ik niet...

Baal hier echt van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .