Ga naar inhoud

HFST: Rode verkleuring op brokjes?


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, dat bedoelde ik, maar het leek op misvormde korrels ;)

Nee hoor, het leek eerder op een soort steentjes en dat weet ik heel zeker aangezien dat bij mij was ;)

Edit: had de volgende bladzijde gemist.

Ze konden het in principe gewoon eten, het waren granenbrokjes om de machines schoon te maken. Ik heb ze er wel uitgehaald voor de zekerheid en kreeg geen nieuwe zak. Een tijdje daarvoor heeft iemand dit ook gehad en die kreeg wel nieuw voer.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me ook nog eens herinneren dat er opeens een Chevy tussen het voer zat? :neutral: Daar heb ik ook nooit een verklaring voor gekregen van de leverancier :no:

Wat die streep betreft, die zie ik hier niet op de brokjes, maar ik heb de zak dan ook al een tijdje. Ziet er wel raar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik start volgende week met een nieuwe zak, zal dan goed kijken of ik geen auto's zie ;)

De auto's zitten meestal in de SS:yes: Ben ze in de HF iig nog niet tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig... ik zocht me vanavond een pukkel naar dat topic.... niet te vinden, en jij hebt hem in 1 keer!!! grmbl.... maar hier ook wel eens Chevy's in m'n SS.

Die rode streep, kan het niet zijn dat er iets roods.... (weet dan even niet te verzinnen wat) in het gaatje heeft gezeten van die pers? Waar het voer doorheen geperst wordt? Dat lijkt mij het meest logisch, maar wat het dan is dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig... ik zocht me vanavond een pukkel naar dat topic.... niet te vinden, en jij hebt hem in 1 keer!!! grmbl.... maar hier ook wel eens Chevy's in m'n SS.

Die rode streep, kan het niet zijn dat er iets roods.... (weet dan even niet te verzinnen wat) in het gaatje heeft gezeten van die pers? Waar het voer doorheen geperst wordt? Dat lijkt mij het meest logisch, maar wat het dan is dat weet ik niet.

Chevy's in je SS?:surprised:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .