Ga naar inhoud

Enten ja of nee


EvaF

Aanbevolen berichten

Dit is dierenkliniek westwijk. Dierenartsen.nl

Heb niet naar opleidingsverleden gevraagd, maar ben echt zeer tevreden. Ze doen daar echt een stapje meer voor je en ze hebben me in het verleden super geholpen met de nijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klinkt goed.. maar is wel echt Amstelveen-amstelveen he, ik had gehoopt randje buitenveldert ofzo! ;) Naja, maar even kijken hoe de dierenarts morgen omgaat met kritische vragen over de katten en dan eens bedenken wat we met de nieuwe nijnen gaan doen tegen de tijd dat we ze (eindelijk) hebben! Dank voor de link in ieder geval, ga'm zeker even opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga regelmatig met mijn konijnen naar de dierenarts voor een medische check maar ik laat ze niet enten. Ik hou er niet van als er troep in mij word gespoten dus bij mijn konijnen ook niet. Tot nu hebben al mijn konijnen een leeftijd van rond de 10/12 jaar bereikt dus ik hou het wel lekker zo. Krijg ik te horen dat er wel konijnenziekte's in de buurt/provincie rondgaan neem ik zeker maatregelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook niet voor enten , mijn honden ent ik nooit , maar de konijnen echt wel , er zijn zoveel uitbraken van myx , dat ik dekans op ziek worden [ en sterven ] te groot vind , dat is met honden een veel kleiner risico , die laat ik tot het derde jaar doen , dan niet meer .

laatst geweest met 4 konijnen , alle 4 enting gehad en 1 konijn ab spuit en ab kuur , was gewond , afgerekend € 104

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van me woont midden in Den Haag, had twee konijnen op het balkon, beide dood door myx. Ga zelf het risico dus zeker niet nemen... denk niet dat je het kan inschatten en tegen de tijd dat je de zieke wildjes op de stoep hebt staan is al snel te laat lijkt me.

Nette prijs trouwens voor vier konijnen tantefie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt en het lijkt wel of het elk jaar erger wordt ,met die uitbraken , ik woon vlakbij utrecht en hier zijn vorig jaar in utrecht zuid ook massa's konijnen de klos geweest , bij de da was het een komen en gaan van myx konijnen inslapen , risico is echt heel groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om geen nieuw topic aan te maken stel ik de vraag maar even in deze.. wat betalen jullie zoal voor inentingen? Voor het nieuwe vaccin vraagt mijn huidige dierenarts waar ik met de katten heen ga dit:

De kosten van de nieuwe vaccinatie inclusief het consult zijn €51,88 per konijn. Komt u met twee konijnen tegelijkertijd dan krijgt u voor het 2e dier €7,00 euro korting.

Vrijdag gaan we met de katten, daarvoor zijn de kosten voor beide samen €111,84. Misschien handig om te vermelden dat ik in Amsterdam woon, daar zijn de prijzen toch vast wat hoger dan in't boer'nland...

Zo das duur!!

Ik betaalde in het voorjaar (entingsdagen) 10 euro per konijn en geen consult kosten.

Gister met me nieuwe vent heen geweest en toen was het 17,50. Ook hierbij geen consult kosten hoeven te betalen.

Woon ook redelijk in het noorden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf trouwens dat Myx in golven komt en gaat, afgelopen jaar was een heftig jaar dus nu zijn er veel minder konijnen nog over dus misschien ook minder myxomatose dit jaar?

Dat het in de winter doorging komt gewoon omdat het nog heel lang zacht weer was, pas in februari ging het vriezen, dus er waren gewoon nog heel lang muggen. (zo denk ik althans dat het zit.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .