Ga naar inhoud

naar dierenart mee nemen in binnenkooi


pluis04

Aanbevolen berichten

donderdag moet ik met mij drie konijnen naar de dierenarts voor inenting.

normaal deed ik kanina en Mickey mee nemen in een vervoersbox en dan met tweeen in een box.

maar nu ik dus Mickey,Jill en Ginny alle drie mee moet nemen, vroeg ik me af of ik ze in een binnenkooi mee kan nemen zodat ze alle drie bij elkaar kunnen blijven.

anders moet ik er twee in een box mee nemen en 1 moet alleen terwijl ze zo close zijn met drieen.

en ik kan niet kiezen wie dan alleen in een box moet omdat ik het voor allemaal dan zielig vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ze idd in een binnenkooi meenemen. Wel niet een al te grote kooi, want tijdens het vervoeren is het beter al ze niet al te veel ruimte hebben. Ik begrijp dat je liever niet een apart wil doen. Toen ik drie konijnen had nam ik ze mee in het hondenbench. Een maat groter dan de kattenvervoersboxen, want daar passen meestal maar twee kleinere konijnen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf gewoon een grotere reismand aangeschaft. Ik weet niet hoe groot de kooi is maar ik heb zelf een meter kooi en een 120kooi en dan is er meer ruimte voor ongelukken. Maar op zich kan het natuurlijk wel, zeker voor maar één keer per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het geen probleem als de konijnen hier apart van elkaar gevoerd worden naar de dierenarts. Ik heb twee Fransen, twee Hollanders en een koppeltje kleine konijnen, maar de Fransen gaan zowieso apart. De Hollanders zitten bij elkaar en het koppeltje gaat ook samen. Dat is dus vier reiskooien met in totaal 6 konijnen (dan kunnen we er allebei twee tillen).

Ik denk dat het geen probleem moet zijn om ze los in een reiskooi te vervoeren. Dat liever dan een binnenkooi. Dan hebben ze te veel ruimte en dat is alleen maar gevaarlijk in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .