Ga naar inhoud

Hoe oud moet het konijntje zijn om te laten castreren?


Cinderella

Aanbevolen berichten

Rond de €60,- geloof ik. Heb twee jaar geleden €45,- betaald voor m'n eerste rammetje maar bij de tweede vorig jaar was het echt al flink duurder.

Ik zou ook gewoon voor een dierenarts kiezen waar je je goed bij voelt en zijn/haar advies opvolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb net een afspraak gemaakt voor castratie, kost hier 48,50. Gebeurt dan wel onder plaatselijke verdoving, zal vast wat in prijs schelen met narcose.

Ik lees in dit topic veel over sproeien, die van ons is pas drie jaar geworden en heeft nog nooit gesproeid ( oei, even afkloppen... had ook nog niet eerder last van z'n hormonen en nu wel... ).

Gaat dus niet voor ieder konijn op dat ze na een aantal maanden hiermee beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad, dat hoeft absoluut niet. Ze beginnen er ook gerust eerder mee hoor, het is niet perse vier of zes of acht of tien maanden o.i.d. Ligt maar net aan het konijn en ook aan de omgeving.

We hadden begin dit jaar nog twee rammetjes van hooguit drie maanden die we niet in de bovenste kooien in de stelling (boven ooghoogte nog) durfden te doen, omdat we liever geen douche krijgen in de opvang.. :whistle2::P hele muur wit achter die konijntjes :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .