Ga naar inhoud

Zieke Snuffy


Noontjje

Aanbevolen berichten

Wat fijn dat je toch nog een goed gesprek hebt gehad met de bedrijfsleider. Ik ben benieuwd of je er verder nog wat van zal horen.

En wat fijn dat je die 2 uit de opvang hebt gehaald. Hopelijk kunnen jullie nog heel lang van ze genieten.

Ik ben even zo brutaal geweest om ze op te zoeken ;) Ze zijn mooi!!! Ik heb al sinds ik konijnen heb, ook altijd een Hollandertje ertussen gehad en ze waren allemaal ontzettend lief.

Geniet ervan en hopelijk kunnen jullie het leed met Snuffy een plaatsje geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het verdriet van Snuffy zal tijd nodig hebben om te verwerken.

De bedoeling was om voor Snuffy een dame uit de opvang te halen. Dat gaat nu niet door. We hebben nu wel twee konijnen uit de opvang kunnen halen.

Mango en Brandon zaten daar sinds juli/augustus 2011, en er werd door bezoekers weinig naar ze omgekeken. Ze trokken wel meteen onze aandacht.

In de opvang zaten ze niet bij elkaar.

Mango was gekoppeld aan een hangoor met de naam Appie en Brandon was gekoppeld aan een fluffy dame, weet haar naam niet.

Wij wílden kijken of Mango en Brandon een match konden worden. Wanneer dit niet het geval was, zou Mango met Appie mee naar huis komen.

Appie lijkt heel veel op mijn vroegere konijntje van de basisschooltijd, Snoopy. Ik heb wel een klein zwak voor hangoor.

Maar aangezien de eerste kennismaking tussen Mango en Brandon erg rustig verliep in de opvang, deze twee lieverds mee naar huis genomen.

Ze zitten sinds gisterenavond samen

Brandon is erg nieuwsgierig, Mango is og wat bangig.

Ze laten zich beide knuffelen.

Als Brandon in de buurt van Mango komt dan komt ze fel op hem af.

Hij rent niet voor haar weg. Zij legt haar kopje neer, maar Brandon geeft zich niet gewonnen en likt haar niet.

Gisterenavond zag ik hem een drietal likjes geven over haar hoofdje.

Vanmorgen zaten ze beide in een andere hoek van de kooi.

Er liggen geen haren, alleen een paar plukjes van gisteren. Ze zijn ook erg rustig geweest vannacht.

Eens kijken hoe het vandaag gaat tussen die twee, of Mango minder chagrijnig is tegenover Brandon.

Ze zijn in ieder geval erg knuffelig en aaibaar, zeer nieuwsgierig en lief.

En heerlijk zacht! Hihi.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .