Ga naar inhoud

boerenbond


pluis04

Aanbevolen berichten

ik heb vandaag bij de boerenbond kruidenhooi van kenner gehaald

de tweede was de halve prijs.

voor 1 zak betaal je 2,79 voor 500gr

heb gelijk 6 zakken gehaald,

dacht zal het even melden en het ruikt heerlijk en groene langen sprieten.

mischien haal ik morgen nog wel 6 zakken.

ze vlogen er hier alle drie gelijk op af zelfs Mickey.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst hebben ik en papa gewoonb hooi gegeven en ze aten het alleen op als ze heel veel honger hadden

toen heeft papa zonder het te zien kruidenhooi gegeven en ze aten het gelijk op

de DA zegt dat de nijnen zonder koreltjes kunnen leven en alleen maar hooi eten

je moet hooi ZEKER geven aan je konijntjes want ze moeten hun tanden kunnen slijten (je kunt ook een blok hout leggen maar het beste is toch wel hooi) als ze hun tanden niet kunnen slijten dan gaan hun tanden door hun lippen groeien en gaan ze dood:aww:

HOOI GEVEN IS DUS DE BOODSCHAP!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat klopt Dille Dornez! Hartstikke goed!

Ik ga morgen ook een pak scoren dan. Ben benieuwd, had voor we Hazel kochten 2 pakken hooi van ieder een kilo in de aanbieding gekocht voor 8 euro. Maar eten ho maar.

Dus toen ben ik naar de boer gegaan en heb daar een vuilniszak hooi gekocht, van de wei hier om de hoek, omdat hij het gras van hier heerlijk vindt. Maar hij eet maar echt een klein plukje per dag.

Dus nu krijgt hij iedere dag een berg gras van me, omdat hij te weinig hooi eet vind ik. Gras lust hij gelukkig wel heel graag.

Maar in de winter gaat zoiets wel lastig worden, dus ik hoop dat kruidenhooi de truc doet.

Het is dus wel zo dat ik hier inmiddels 2,5 kilo hooi heb liggen waar meneer z'n neus voor ophaalt, dus het is hem eigenlijk geraden dat hij morgen dat kruidenhooi gaat eten.

Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm voor zes euro koop ik bijna twee balen :whistle2: maar hier krijgen ze wel kruidenhooi/weidehooi/timothy/oidhooi ter afwisseling (een paar handjes per dag). De buitenkonijnen krijgen het niet zo vaak maar binnen met name zodat Fred ook een beetje door eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .