Ga naar inhoud

prijzen HFST.....


Kaatje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de zak nog in de garage staan. De houtkorrelzakken zijn wel glad aan de binnenkant, maar ik kan morgen wel even voelen aan de HFSTzak.

In ieder geval, weet ik nog heel goed dat de zak niet goed afgesloten was. In ieder geval aan de bovenkant. De zuurstof had de bikjes al lang gevonden voor dat het hier was.

Of het nu nog maanden in een magazijn zou staan of dat het bij mij staat, maakt dan ook niet veel meer uit. Bovendien doen ze het er nog altijd geweldig op. Ik let natuurlijk wel op de houdbaarheidsdatum.

En als zuurstof zo verschrikkelijk slecht is voor voer... waarom zit in SS dan gaten in de grote zakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de zak nog in de garage staan. De houtkorrelzakken zijn wel glad aan de binnenkant, maar ik kan morgen wel even voelen aan de HFSTzak.

In ieder geval, weet ik nog heel goed dat de zak niet goed afgesloten was. In ieder geval aan de bovenkant. De zuurstof had de bikjes al lang gevonden voor dat het hier was.

Of het nu nog maanden in een magazijn zou staan of dat het bij mij staat, maakt dan ook niet veel meer uit. Bovendien doen ze het er nog altijd geweldig op. Ik let natuurlijk wel op de houdbaarheidsdatum.

En als zuurstof zo verschrikkelijk slecht is voor voer... waarom zit in SS dan gaten in de grote zakken?

Het ligt aan het soort voer. Ik ben trouwens ook helemaal niet te vreden over ss. Mijn konijnen doen het hier heel slecht op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel liter inhoud moet een curverbox hebben voor 15 kg HFST? Ik heb zonet een 15 kg zak bij caviakruiden gekocht. Hetgeen wat ik 'teveel' heb, gaat dan over een tijdje naar het dierenasiel als ze dit merk kunnen gebruiken. Dat is inderdaad wel een goed idee. :) Zo ben ik alsnog goedkoper uit en is het asiel waarschijnlijk blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 15kg HFST zakken zijn ongeveer even groot als de 25Liter houtkorrelzakken hier.

Ik heb zelf een box van 30 liter staan voor die zak, maar ik moet nog een nieuwe zak gaan halen. Ik heb net voor de laatste keer de kleine tonnetjes gevuld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel liter inhoud moet een curverbox hebben voor 15 kg HFST? Ik heb zonet een 15 kg zak bij caviakruiden gekocht. Hetgeen wat ik 'teveel' heb, gaat dan over een tijdje naar het dierenasiel als ze dit merk kunnen gebruiken. Dat is inderdaad wel een goed idee. :) Zo ben ik alsnog goedkoper uit en is het asiel waarschijnlijk blij.

Ik denk dat 12 kilo wel al genoeg is. De 15 kilo zakken HFST zijn namelijk niet net zo groot als de 15 kilo zakken hondenvoer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat 12 kilo wel al genoeg is. De 15 kilo zakken HFST zijn namelijk niet net zo groot als de 15 kilo zakken hondenvoer..

Bedoel je niet 12 liter?

Ik moet nog steeds een bak halen trouwens, maar de zak met voer is er nog niet, dus ik heb nog effe. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga nu HFST proberen dus geen idee hoelang ik er mee doe:p Ik geef nu nog BBT, wat ook een hele goede brok is, maar te klein voor max en mini waardoor ze de brokken maar half kauwen en zo doorslikken en last van hun maag krijgen. met 15 kg BBT doe ik een jaar... maar als ik dat zo lees ga ik dat met hfst niet redden haha

als ik mij houd aan de 20 gram per kg ga ik er 150 dagen mee doen. Nu weet ik dat Max en Mini van geen enkele brok nog de aanbevolen hoeveelheid nodig hebben gehad dus misschien doe ik er nog wel langer mee. we zullen zien

aangepast door wupsie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je niet 12 liter?

Ik moet nog steeds een bak halen trouwens, maar de zak met voer is er nog niet, dus ik heb nog effe. ;)

Nee, curver petlife deelt de bakken niet in Liters, maar ik kilo's.. 15 kilo is de grootste bak, 12 kilo is de eenna grootste bak. Ik heb hier een 12 kilo bak staan wat ruim voldoende is voor 13,5 kilo Orijen honden voer. Curver met het dus nogal ruim ;)

Onder de 12 kilo bak komt een 4 kilo bak en die is wel echt te klein.

Op de curver-webshop.nl zie je alle soorten en maten die ze hebben. De grootste 2 bakken hebben ze niet met de knaagdieren afbeelding, de kleinere wel.

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .