Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als de hond het hier voor het zeggen had at hij de hele dag door ;) ... Ik voer hem nu meerdere keren per dag een beetje zodat hij niet te veel in een keer in zijn maag en darmen krijgt ivm de sok ... normaal krijgt hij twee keer per dag.

nicole we zijn niet bang dat je hond van de honger een sok eet hoor haha

je verteld zo netjes wat hij te eten krijgt op een dag

maar als die sok er nu maar uitkomt bij de hond ik vind het best een eng idee

nou ik blijf de sok volgen hoor:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, nu ik het terug lees lijkt het net alsof ik me aan het verantwoorden ben inderdaad, maar wilde alleen aangeven dat ik nu dus tijdelijk even anders voer zodat die sok er uit moet en ik wil voorkomen dat er een verstopping ontstaat. Ik ben ook blij als de sok er weer uitkomt hoor. Hij is ook zo razend snel ... hij had sokken te pakken en ik direct op hem af om het af te pakken ... was er eentje al weg. Hij was zo snel dat ik eerst alles afgezocht heb om te kijken of hij de sok niet ergens anders had laten vallen, maar nergens een sok te vinden ... we hebben een deel van de woonkamer nu afgezet voor de honden ivm de nieuwe vloer, dus ja zoveel ruimte blijft er niet over ... de sok is echt weg en aangezien hij al eerder dingen opgegeten heeft moet hij het wel opgegeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp het maar het stond er zo leuk haha

ja soms zijn die beesten razendsnel daar doe je niets aan

hij dacht denk ikm oeps vrouwtje wil hem afpakken ik slik hem maar gauw door

kan ze er niet meer bij:p

gelukkig is hij levendig daus waarschijnlijk heeft hij er geen last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is het zo ook gegaan en heeft hij eentje snel doorgeslikt (je staat er soms van te kijken wat hij in een keer doorgeslikt krijgt). De andere heb ik nog uit zijn bek kunnen halen ... Hij heeft deze morgen normale ontlasting gehad, maar nog geen sok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zal hij er niets van geleerd hebben. Hij heeft waarschijnlijk niet eens gemerkt dat hij een sok in zijn buik had :P Hij heeft het gewoon uitgepoept alsof het niets is. Ik had zelf zoiets van; wat heeft hij veel ontlasting? Bij nader onderzoek zat er de sok bij :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin ving de val er ook maar een paar per dag

maar het lijkt wel hoe meer dode vliegen er in zitten

hoe meer vliegen de val in gaan er liggen er nu zo veel in

dat ik er maar niet naar kijkt gadver

maar bij de nijnen zie ik nog zelden een vlieg zitten:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paula aangezien die bij jou ookal zo vol is...stinkt die bij jou ook zo erg???

En Nicole en Loes reageerde jullie honden ook op de zak?Toen ik hem hier ophangde stonden onze honden er ook bij met hun neuzen en kwamen er ook niet meer bij weg ....gelukkig hangt het ding zo hoog dat ze er niet bij kunnen haha

Maar nu de tweede ook hangt zijn hier vrijwel alle vliegen weg...ik ben er nog steeds super blij mee:D

Dan denk je 2 zakken haha....maarja heb 10 konijnen buiten dat trekt veel vliegen aan.....Helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe lijkt er nog niet veel in de val te zitten, maar heb wel het idee dat er minder vliegen bij de konijnen zitten. Hier hangt de zak niet echt in de zon. Las op de verpakking dat het het beste werkt bij hoge temperaturen, maar op de konijnenren schijnt vrijwel geen zon en ik heb de zak onder de rand van het dak gehangen.

Ik heb de zak idd ook heel hoog moeten hangen, want de honden reageerde hier dus ook erg op de zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .