Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

Super mooie foto's! Die van Tygo is er echt een om uitvergroot op te hangen. Misschien leuk om een mooie foto van de konijnen samen te alten drukken op Canvas? Ik ben ook nog steeds aan het hopen op een mooie foto van ze alle drie die ik op kan hangen. Die van Tygo is daar erg geschikt voor! Luna is ook echt een dotje :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dankje! De foto van Tygo is idd geschikt op vergroot op te hangen. Ik ga eens nadenken wat ik precies ga doen. Kijken of ik een foto van hun alle 4 kan maken of eventueel een collage van de mooiste foto's van de konijnen....

In de vakantie wil ik ook met de honden na een mooi gebied toe gaan om mooie foto's te maken. Ik heb ookal mooie foto's kunnen maken van Lotje. Ik ben helemaal blij met mijn camera. ;) Ik was vanmorgen al heel vroeg op om foto's van Lotje te maken. In de ochtend is ze altijd nog actief en heb ik toch voldoende licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooie pose van Tygo.

Heel lief met dat koppie een beetje schuin.

Luna's mooiste foto vind ik nog altijd die met haar kopje op het toilet :P.

Die is echt hilarisch!

Toch handig als je zoveel dieren hebt. Dan hoef je je vriend niet de hele tijd lastig te vallen als je de nieuwe camera uit wil proberen :P

Bij ons thuis waren wij als kinderen altijd de pineut als mijn vader een nieuwe camera had. Na een paar minuten had je zoveel vlekken voor je ogen van de flitsers dat je wel maakte dat je weg kwam :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een mooie pose van Tygo.

Heel lief met dat koppie een beetje schuin.

Luna's mooiste foto vind ik nog altijd die met haar kopje op het toilet :P.

Die is echt hilarisch!

Toch handig als je zoveel dieren hebt. Dan hoef je je vriend niet de hele tijd lastig te vallen als je de nieuwe camera uit wil proberen :P

Bij ons thuis waren wij als kinderen altijd de pineut als mijn vader een nieuwe camera had. Na een paar minuten had je zoveel vlekken voor je ogen van de flitsers dat je wel maakte dat je weg kwam :)

Haha, ja die van Luna en het toilet blijft grappig! ;)

Mijn dieren zijn allemaal al gewend aan het feit dat ik steeds foto's van ze maak. Ze kijken soms echt van; daar is ze weer hoor! Zelfs Lotje lijkt al helemaal gewend aan de camera. In het begin was dat maar een héél eng ding. Nu moet ik oppassen dat ze niet steeds met haar neus aan de lens zit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx! Ik ga ook maar eens kijken wat er allemaal te koop is en wat voor mij makkelijk te gebruiken is maar toch mooie foto's maakt. Wat jij al zei: leuk al die extra functies en knopjes maar als je niet weet wat je er mee moet dan heeft het nog weinig zin. Heb nog bijna 2 maanden om het uit te zoeken dus dat zou toch moeten lukken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fenna heeft me net wel even laten schrikken! Ik ging de konijnen hooi geven en toen ik naar de ren liep kwamen er maar 3 konijnen aangerend... Fenna was er niet bij. Ik zag haar ook nergens in de ren. Ik eerst toch maar het hooi in de ruif gedaan, want ik dacht; misschien zit ze in het nachthok en heeft ze me niet gehoord en komt ze zo aangerend als ze de zak hoort, maar nee hoor! Ik de hokken gecontroleerd, in de tunnels etc gekeken, maar geen Fenna. Toen begon ik toch wel in paniek te raken! Zou ze toch ontsnapt zijn op de een of andere manier? Dus in de tuin kijken. Ik kijk weer naar de ren zie ik zand/grond onder het loopplankje (het plankje dat de ene ren met de andere verbind) vandaan komen :whistle2: De andere 3 waren lekker hooi aan het eten, dus ja hoor. Fenna zat in een kuil onder de grond! De kuil had ze dus onder het loopplankje gegraven en dat had ik dus totaal niet gezien totdat er opeens zand rondvloog :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de kant waar ze aan het graven was kan ze niet ontsnappen. Alleen aan de kant die aan het gras grenst zouden ze met moeite wel kunnen ontsnappen. Er zit dus geen gaas onder de grond, maar ze moeten flink graven om eruit te kunnen en aangezien ik meerdere keren per dag de konijnen zie heb ik het normaal door voordat ze echt kunnen ontsnappen... ga ik een dagje weg dan sluit in de buitenren af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas geen foto! Ik heb het gat ook meteen weer dichtgegooit voordat het dadelijk een kompleet gangenstelsel is ;) Fenna was trouwens ook niet zo blij met mijn aanwezigheid, Ze dacht dat ik haar wilde pakken, dus ze ging gauw naar de andere toe. Een foto zou dus niet gelukt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel fijn dat je zeker weet dat ze niet kunnen ontsnappen

de foto had zeker niet gelukt als fenna wegliep

ik las trouwens dat aniek iemand een spuitbusje aanraden tegen maden

dat spuit je op hun achterste en als een vlieg eitjes op het konijn legt

komen die niet uit

ga ik het weekend naar op zoek spuit ik ze allemaal in

dacht meld het even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb overigens maandag een afspraak bij de DA voor Luna. Ik vond dat ze de laatste tijd weer meer begon te niezen. Maar gisteravond vond ik het weer heel erg en vanmorgen had ze dus weer witte uitvloeiing uit haar neus. Niet heel extreem, maar misschien wel voldoende om verder onderzoek te kunnen doen. Ik heb vanmorgen dus meteen gebeld voor een afspraak, maar kon helaas pas maandag terecht, omdat ze helemaal volstonden met afspraken ... nu is het geen spoed aangezien ze nog heel vrolijk is enz. dus ben akkoord gegaan met maandag ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop maandag ook meer te weten en zal ook de optie om duplo injecties te gebruiken bespreken. Andere AB werkt steeds maar tijdelijk en ik wil dat ze er gewoon vanaf komt. Ik hoor haar tijdens het eten nu ook ademen, dus het is toch duidelijk weer erger aan het worden. Ze is wel nog super fit. Dus ze lijkt nog wel gewoon goed te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fenna is overigens erg ontdeugend. Ik had laatst een kleine container gekocht. (lijkt op de gewone afvalbakken die we hier hebben voor het afval, maar dan is een klein formaat) Nu had ik die laatst naast het grote nachthok gezet ... nu had Fenna het als opstap gebruikt :) Ze zat dus boven op het nachthok waar het hooi en biks etc. opstaat .... Ze had zichzelf dus even bediend. Ze had een klein bakje met biks erin op de grond gegooid en Jur was aan het proberen de deksel ervanaf te slopen.

Ik heb altijd een klein bakje met wat biks erin. Die vul is steeds vanuit de grote voerton die ik binnen heb staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .