Ga naar inhoud

Luna, Tygo, Jur en Fenna naar de dierenarts


Niek

Aanbevolen berichten

Ja, dat zou ook kunnen! Hoeft idd niet nieuw te zijn, want wordt toch ingegraven. Ik kijk gewoon eens wat ik vinden. Het heeft niet heel veel haast, maar vind het toch wel fijn als alles in orde is en ik zeker weet dat ze er echt niet uit kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 980
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

denk ook dat dat het makkelijkste met tegels leggen is

anders word het een heel puzzelwerk er om heen

je kan ook zelf een advertentiie plaatsen met ik zoek

ik heb geen idee wat die vijvers nieuw kosten eigelijk

je wil zeker een grote hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet bij hornbach nog gaan kijken. Als ze de daar hebben zullen ze minder duur zijn denk ik. Het hoeft ook geen super kwalitet te zijn. De konijnen kunnen er toch niet zomaar doorheen. Anders zouden ze ook zomaar uit een konijnenkooi kunnen komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plan is al klaar! Enige nadeel is dat het nog even kan duren ... zal het even uitleggen. We hebben een kleine overkapping aan het huis. We willen dat graag groter maken, hebben het al aangevraagd en de goedkeuring hebben we al. Het oude heeft van die dikke kunststof platen. Die hebben we straks over. Ze zijn nog goed, maar niet meer te gebruiken voor de nieuwe overkapping, dus perfect voor de konijnenren! Dan kunnen we het helemaal goedkoop maken natuurlijk, dus dat is het wachten wel waard ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .