Ga naar inhoud

welk voer?


olive

Aanbevolen berichten

Goed luisteren naar mij!!!!!

Je moet gewoon het basisvoer geven van KENNER!!!

Echt een aanrader.:bounce:

En volgens mij niet zo duur.

Je moet zéker geen gemend voer geven want de fokker waar ik mijn konijn haalde én de dierenarts zeggen

dat je konijn dan zegmaar iedere dag bij de ''MaccDonalds'' eet. Omdat dat veel te vet is en niet gezond ookal staat

op de achterkant weinig vet: NIET GELOVEN!!!

Duzzz.....neem zeker het basis voer van kenner

P.s. Het is een Rode zak!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier regelmatig gelezen dat je in één keer kunt overstappen naar SS.

Ik heb bij een overstap naar HFST ook niet aan een schema gehouden, omdat ze hun snoepvoer veel te lekker vonden. Tja, dan niet ;)

In ieder geval een goed teken dat ze dol zijn op SS ;)

Ik meng zelf alleen als het een stap achteruit is qua kwaliteit, van Science Selective naar gemengd voer om maar een voorbeeld te geven. Van gemengd voer naar Science Selective is een flinke stap vooruit, dus alleen maar beter voor de darmen. M.i. hoef je dan niet zo moeilijk te doen. Je gaat hooi bijv. ook niet opbouwen. Bij twijfel altijd wel voorzichtig overzetten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed luisteren naar mij!!!!!

Je moet gewoon het basisvoer geven van KENNER!!!

Echt een aanrader.:bounce:

En volgens mij niet zo duur.

Je moet zéker geen gemend voer geven want de fokker waar ik mijn konijn haalde én de dierenarts zeggen

dat je konijn dan zegmaar iedere dag bij de ''MaccDonalds'' eet. Omdat dat veel te vet is en niet gezond ookal staat

op de achterkant weinig vet: NIET GELOVEN!!!

Duzzz.....neem zeker het basis voer van kenner

P.s. Het is een Rode zak!!!!

Wat een schreeuwende tekst zeg..

De classic van Kenner, met het roze label is juist niet goed. Over de andere met een geel label verschillen de meningen.

De invloed van voeding op je dieren hoef je niet altijd direct te ondervinden. Dit kan ook jaren later pas tot uiting komen.

Ik zelf geef Hope Farm Super Trio. Dat is ook een goedkoop brok, maar wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een schreeuwende tekst zeg..

De classic van Kenner, met het roze label is juist niet goed. Over de andere met een geel label verschillen de meningen.

De invloed van voeding op je dieren hoef je niet altijd direct te ondervinden. Dit kan ook jaren later pas tot uiting komen.

Ik zelf geef Hope Farm Super Trio. Dat is ook een goedkoop brok, maar wel goed.

Ja....weet je waarom ik zo'n schreewende tekst deed???

Nou, dat is het nou net: Jij en soms iemand anders zegt dat het slecht is, en daarom deed ik een DUIDELIJKE tekst.En trouwens...Kenner classic is juist goed.

Want mijn konijn die heeft al van babytje af aan Kenner en raad eens hoe oud die is? 12!!!!

Maar Sorry voor die schreeuwende tekst maat 't is gewoon zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen krijgen Russel Rabbit.

Het enigste wat wel eens blijft liggen is de wat dikkere biks, maar uiteindelijk eten ze dat ook op.

Ze krijgen ( mits het bakje leeg is) elke dag Russel Rabbit en daarnaast elke dag vers hooi, groenten en vers water.

Mocht het bakje later op de dag leeg zijn dan krijgen ze alsnog wat voer erbij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja....weet je waarom ik zo'n schreewende tekst deed???

Nou, dat is het nou net: Jij en soms iemand anders zegt dat het slecht is, en daarom deed ik een DUIDELIJKE tekst.En trouwens...Kenner classic is juist goed.

Want mijn konijn die heeft al van babytje af aan Kenner en raad eens hoe oud die is? 12!!!!

Maar Sorry voor die schreeuwende tekst maat 't is gewoon zo!

Jep, totdat je konijn iets krijgt en antibiotica nodig heeft en de antibiotica niet aanslaat en je konijn dus dood gaat. Simpelweg omdat hij zijn hele leven lang antibiotica heeft gegeten.

En inderdaad: er zijn ook mensen die roken en 90 jaar worden, dus roken is gezond! Niet dus.

Succes ermee. Ik ben er nu alweer helemaal klaar mee. Je teksten komen zeer respectloos over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, totdat je konijn iets krijgt en antibiotica nodig heeft en de antibiotica niet aanslaat en je konijn dus dood gaat. Simpelweg omdat hij zijn hele leven lang antibiotica heeft gegeten.

En inderdaad: er zijn ook mensen die roken en 90 jaar worden, dus roken is gezond! Niet dus.

Succes ermee. Ik ben er nu alweer helemaal klaar mee. Je teksten komen zeer respectloos over.

Hey Nicky!!!

Ik zweer, dit is de eerste keer dat ik op dit topic kijk. Mijn broertje heeft namelijk al die dingen geschreven.

Hij is 10 en ik 13! En hij heeft een konijn en ik een konijn, hij gebruikt Kenner, omdat hij Hope Farms Trio niet wilt gebruiken en die heb ik!!! Dus excuus Nicky en ik ben ook er boos geworden op mijn broertje. Hij wilde gewoon zijn '''gelijk'' bewijzen dat Kenner beter is omdat we al maanden lang aan het discussiëren zijn wat beter is....Kenner of Hope Farms Trio.

En nu weet hij dat 'ie niet gelijk heeft!!! (Hahaha ik heb wel gelijk!)

Begrijp je me Nicky_The???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Hey Nicky!!!

Ik zweer, dit is de eerste keer dat ik op dit topic kijk. Mijn broertje heeft namelijk al die dingen geschreven.

Hij is 10 en ik 13! En hij heeft een konijn en ik een konijn, hij gebruikt Kenner, omdat hij Hope Farms Trio niet wilt gebruiken en die heb ik!!! Dus excuus Nicky en ik ben ook er boos geworden op mijn broertje. Hij wilde gewoon zijn '''gelijk'' bewijzen dat Kenner beter is omdat we al maanden lang aan het discussiëren zijn wat beter is....Kenner of Hope Farms Trio.

En nu weet hij dat 'ie niet gelijk heeft!!! (Hahaha ik heb wel gelijk!)

Begrijp je me Nicky_The???

WHAHA, ja joh, geloof je het zelf :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .