Ga naar inhoud

met welke zal ik stoppen


pluis04

Aanbevolen berichten

ik gaf mij konijnen altijd de helft trovet en de helft HFST omdat mij voedster geen hooi at.

en dit goed werkte voor de haakjes.

ze was zo moeilijk met eten dat ik niet alleen Trovet kon geven of alleen HFST want dan at ze een van de tweee weer niet na een paar dagen.

daarom mengen met elkaar.

maar nu mij voedster is overleden en mij ex-ram wel goed zijn hooi eet, dacht ik er aan om over te stappen naar 1 soort bix.

maar wat zouden jullie doen met de HFST door gaan of met de Trovet?

hij eet op een dag een hele ruif kruidenhooi leeg dus lijkt me dan onzin om nog met twee soorten bix door te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik doorgaan met het voer, dat je ram het lekkerst vindt. Heb ik ook gedaan, toen mijn nijnen SS en HFST kregen. Zij hadden de voorkeur voor SS, dus ben ik daarmee doorgegaan en heb de rest van de HFST aan het asiel gegeven. De prijs maakte mij persoonlijk niks uit.

Maar er is natuurlijk ook de kans, dat je ram allebei de bikssoorten even lekker vindt. Dan is het aan jou om de overweging te maken, welk voer je wilt blijven geven. Je zegt zelf, dat hij goed hooi eet, dus dan zou ik gewoon voor de HFST gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou met Trovet stoppen omdat Trovet duur is en chemische anti oxydanten bevatten, die slecht voor de gezondheid blijken te zijn ;)

en die bevat de HFST niet denk jij?? elke brok bevat chemische toevoegingen omdat die nodig zijn om er een brok van de maken en om het houdbaar te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en die bevat de HFST niet denk jij?? elke brok bevat chemische toevoegingen omdat die nodig zijn om er een brok van de maken en om het houdbaar te maken.

Nee, HFST bevat geen chemische antioxydanten. Trovet bevat dezelfde chemische antioxidanten als RoyalCanin. HFST bevat natuurlijke vitamine E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .