Ga naar inhoud

Help me nu!!


Muffin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik lees nu pas het verhaal ...... en na het zien van de fotos kan ik echt niet begrijpen dat je ouders daarmee gewacht hebben?????????? Als dat 1 van mijn nijnen was geweest , had je een stofwolk achter mij gezien, zo snel was ik naar een da gerend......

Dit heeft muffin echt wel pijn gedaan en dan nog eens een dag langer dan noodzakelijk. Je ouders weten dat als een kind van ze een huisdier heeft, zij de verantwoording moeten dragen als het dier ziek is of iets mankeert. Als je ouders niet willen gaan, sta jij machteloos , begrijp ik ook wel maar dit was onnodig laten lijden van muffin. Wanneer nemen mensen eindelijk de verantwoording als dat noodzakelijk is, ook wanneer het weekend is........:neutral:

Ik hoop dat alles goed komt met muffin........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me helemaal aan bij de mede BB-ers. Dit is belachelijk om hiermee een dag te wachten!! Ik wordt er ook echt boos van. Je kiest ervoor om voor een diertje te zorgen, dan moet je ook de volle verantwoordelijkheid nemen en niet de halve.

Ik hoop dat jij hiervan geleerd hebt en zelf nooit later zou wachten als je de keuze hebt. En anders vragen of je zelf voor de kosten mag opdraaien. Dan hoef je alleen maar vervoer te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Muffin... Hopelijk is ze snel gewend aan het leven op drie pootjes :(

Van mij mogen je ouders een uitbrander krijgen van jou en van de dierenarts, want Muffin heeft echt onnodig pijn geleden en had met zo'n grote wond echt direct behandeld moeten worden. Verwen je beestje maar lekker als ze weer thuis is. Dat heeft ze wel verdiend na deze nare toestand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Muffin... Hopelijk is ze snel gewend aan het leven op drie pootjes :(

Van mij mogen je ouders een uitbrander krijgen van jou en van de dierenarts, want Muffin heeft echt onnodig pijn geleden en had met zo'n grote wond echt direct behandeld moeten worden. Verwen je beestje maar lekker als ze weer thuis is. Dat heeft ze wel verdiend na deze nare toestand!

Ik sluit me hier maar bij aan.... anders weet ik het ook niet netjes meer te verwoorden. Als ik wist dat het zo erg was had ik gisteren wel wat harder gereageerd, maar dat het hele bot bloot lag dat wist ik niet. Jeetje zeg... ik word er stil van..... arme Muffin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

weetje, ik heb geen zin om hier meer op te reageren. Sorry het is gebeurt! en om mij nou zo lullig gevoel aan te praten vind ik ook niet leuk hoor! en jullie moeten al helemaal niet mijn ouders de schult geven.

voor de gene die het interreseren en er een berichtje achter aan te gooien zonder, ik snap het niet...., hier even een kort verslagje:

Het gaat super! We hebben gisteren een nieuwe binnen hok gekocht omdat hij niet veel mag bewegen en binnen moet blijven! Ook geef ik hem 2x per dag antibiotica en dat gaat makkelijker dan gedacht! Hij eet zijn bakje helemaal leeg! Maar water moet ik met een spuitje geven, daar drinkt zij dan wel uit.. Maar uit een waterbakje niet en ook niet uit zo'n flesje.

Hij staat nu in de garage bij de kachel, die bijna altijd aan staat.. dat heeft de veearts geadviseerd. In het begin trilde hij nog van de stres maar nu is hij al veel activer en trilt ook niet meer. Er staat ook een huisje in de kooi en daar springt hij zelf al op en af.. Dus dat is wel een goed teken! Ik hou hem even de hele winter binnen want eigenlijk moest hij min. 2 weken binnen blijven.. maar omdat het zo koud buiten word, word de overstap van hem dan weer heel groot en ik heb gelezen dat ze daar ziek van kunnen worden. Dus in de lent als het weer een lekkere temp. is gaat hij naar buiten... maar eerst nieuw gaas om het HELE hok heen!

X.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .