Ga naar inhoud

Goedkope voeding


IngeMulder

Aanbevolen berichten

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin de HF heb afgewogen en dat ik 2x2 handjes per dag gaf. SS heb ik nooit gewogen, maar met SS doe ik eigenlijk hetzelfde, alleen deze brokjes zijn in verhouding lichter. Een zak HF is volgens mij ongeveer net zo groot als een zak SS, dus zou ik met een zak HFST van 15 kg ongeveer net zo lang doen als met een zak SS van 10 kg.

HFST kost hier tegenwoordig volgens mij 18 euro voor 15 kg = 1,20/kg.

SS kost me tot nu toe (in Nederland dus) 41 euro voor 10 kg = 4,10/kg.

Dat verschil haal ik er dus (net als Nicky) zeker niet uit.

We weten trouwens nog steeds niet welk voer TS nu bedoeld, of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conclusie....zowel HFST als SS worden hier regelmatig gebruikt en als prettig ervaren.

Ieder konijn heeft zijn eigen voorkeur en dus kunnen ze op het ene voer meer 'aanvallen' als op het andere voer.

Niet iedereen heeft dezelfde portomonee of is bekend met het bestellen via Internet.

TS...als je twijfelt probeer dan gewoon een periode beide typen voer, dus eerst een paar maanden type 1 en dan een paar maanden type 2 en trek je conclusie waar je nijnen en jij gelukkig mee zijn. Dan kun je altijd hier nog vragen waar je het voer van je voorkeur het goedkoopst kan halen.

Deze discussie zal nooit aflopen omdat de eigenaren hier net zo'n voorkeur hebben voor iets als de nijnen.:$

aangepast door Wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze discussie zal nooit aflopen omdat de eigenaren hier net zo'n voorkeur hebben voor iets als de nijnen.:$

Haha.. Dat is een goede!! Maar je hebt gelijk.. Konijnenvoeding is hetzelfde als honden/katten voeding, alleen heb ik het idee dat meer mensen weten wat een konijn nodig heeft (gezien de meesten SS of HFST geven), dan dat mensen weten wat een hond/kat nodig heeft ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met die laatste zin kun je mooi weer een nieuwe discussie op gang brengen? Wat voegt die nou toe aan dit topic? Ik begrijp jou echt niet Nicky.

Al jou teksten die ik sinds gister avond lees, voegen niets toe aan geen enkel topic! Je bent er alleen maar op uit om te stoken. Als je serieuze vragen hebt, kun je ook gewoon een PB sturen ipv overal mij te beledigen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beledig jou niet, maar ik vind je wel dodelijk vermoeiend. Dat je dat niet leuk vind, is jouw probleem. Dan moet je niet op een openbaar forum je eeuwige zin door zitten drijven.

O, en by the way: dat mijn berichten niks toevoegen aan geen enkel topic: wat knap dat jij alle berichten van mij sinds 2008 toen ik me hier aanmeldde, hebt gelezen. Dag Nicky, de groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beledig jou niet, maar ik vind je wel dodelijk vermoeiend. Dat je dat niet leuk vind, is jouw probleem. Dan moet je niet op een openbaar forum je eeuwige zin door zitten drijven.

O, en by the way: dat mijn berichten niks toevoegen aan geen enkel topic: wat knap dat jij alle berichten van mij sinds 2008 toen ik me hier aanmeldde, hebt gelezen. Dag Nicky, de groeten.

Misschien moet je eens beter gaan lezen wat een ander neer zet en wat je zelf neer zet, want volgens mij zette ik neer 'sinds gister avond', dus wat jij dan weer neer zet heeft geen meer waarde nee.

En er zijn zeker weten wel een aantal teksten van jou die zeer beledigend over komen!

Nogmaals, als je serieuse vragen hebt, pb mij dan gewoon ipv ruzie te stoken in topics!

Link naar reactie
Delen op andere sites

No offence, maar blijkbaar heb ik dan ook rare konijnen. Zou fijn als ik van HF op SS overstap dat ik nog maar 5 brokjes per konijn hoef te geven, maar dat lijkt mij niet reeël.

Je kan wel het duurste van het duurste alleen aanprijzen, maar dan stappen mensen sneller weer over op iets veel goedkopers. Dan noem ik daarbij toch echt liever een middenweg die voor heel veel konijnen ook werkt en imo bij gewone gezonde konijnen echt niet onder doet aan SS.

De vraag aan TS: wat voor brokjes krijgt je konijn nu, waar komen de klachten weg?

Als je bijvoorbeeld gemengd voer geeft/gaf is het zeer waarschijnlijk dat het daar weg komt/kwam, en dat overstappen op biks al helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .