Ga naar inhoud

Nieuw konijn met een maar.......


brenda

Aanbevolen berichten

de eigenaren van Wortel hebben mij net gebeld....het viel gelukkig mee en zijn 'piel' is gewoon zo groot (menig man jaloers op ;)) wel hebben ze een andere antibiotica meegekregen omdat het toch wel wat onrustig was. ze moeten hem in een badje zetten en hem lekker schoon weken. hij moet met 1 week weer volledig hersteld zijn ;) zijn buik vond ik wat 'hard'maar het is ook een veel groter konijn dan dat ik heb zitten dus ook niet echt een vergelijk.

we zouden 'aankijken'hoe het met onze huidige 'groep'gaat om hem waarschijnlijk na een tijdje hier toch samen met een meisje te plaatsen. maar ik heb eerlijk gezegt dat als het goed gaat met de huidige situatie ik hier geen verandering in wil brengen.

voorlopig is het nog af en toe onrustig tussen de mannen en de dames, Rosie komt nog steeds niet uit haar 'schuilplaats....

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is geen blaasontsteking, en hij heeft een antibiotica ZALFJE gekregen omdat zijn 'piel' toch wat viezig was om ook te voorkomen dat het gaat ontsteken. zijn kont moeten ze zelf schoon en droog houden en bij voorkeur op haddoeken houden. zijn poep werd gisteren bij mij al 'minder' dus dat zal zeker van het verhuizen zijn.....

verder waren zijn oren , ogen en tanden goed en zijn buik bleek na nader onderzoek ook niet onrustig te zijn.

ze zouden mij op de hoogte houden van hoe het met hem gaat, maar ik toch wel mijn twijfels over het herplaatsen (je gevoel spreekt soms anders dan je verstand...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .