Ga naar inhoud

Grootste konijn van de wereld?


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Die laatste is wel een veel realistische foto, want ook de ene laatste is met een groothoeklens genomen.. zo kan ik mijn Vlaam nog veel groter doen laten lijken dan hij is. Ik zelf fotografeer ook namelijk en heb ook wel zulke foto's van onze hond die in werkelijkheid veel kleiner is dan op het moment lijkt.. dat is gewoon beetje spelen met materiaal. In werkelijkheid zijn ze niet echt mega mega veel groter dan Vlaamse Reuzen, maar massiever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens gelezen dat het voor het skelet enzo niet zo superbest is, ze "KUNNEN" later sneller last krijgen van hun gewrichten of botten. In hoeverre dat compleet waar is weet ik niet. Maar op zich kan ik me best wat bij die mening voorstellen.

aangepast door Domino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een vlaamse reus groot genoeg. Ik snap soms niet zo dat alles wat groot is nog groter gefokt moet worden (bijv ook de deense dog), en alles wat klein is moet nog kleiner (bijv. bij de chihuahua).

Ik snap dat dat gebeurt omdat er vraag naar is en dat mensen dat mooi vinden, maar de gezondheid gaat er wel op achteruit.

Nou ja, dat is mijn mening in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

beste reusje daar verschillen onze meningen ondanks ik de jouwe respecteer zit je wel fout.

de duitse reus komt idd uit de vlaam maar om de vlaam met meerdere rassen te kruisen is de duitse reus onstaan.

net als de american bulldog is onstaan uit de engelse bulldog gewoon een stom voorbeeld , maar twee totaal verschillende rassen.

als je dan perse wilt dat de duitse reus een erkend ras moet zijn is het gewoon een kwestie van eventjes wachten want dat gaat er snel aankomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Duitse Reus is niks anders dan een Vlaamse Reus uit Duitse bloedlijnen op het moment.

Als er ooit nog een ras komt, dan kan je spreken over een ander ras tot op heden niet.

Je moet gek zijn om je er scheel voor te betalen.

En alsjeblieft fok die arme grote konijnen niet nog zwaarder, ze hebben al zoveel problemen met alles als ze ouder worden.

Erkende fokkers bestaan overigens niet. Elke gek kan zich aanmelden bij een kleindiervereniging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .