Ga naar inhoud

Hedwig ziek?


Sher

Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jeetje! Ik heb het hele verhaal nu gelezen en daar word je inderdaad niet blij van... niet weten wat er met je konijn aan de hand is!

Ik duim heel hard dat het snel weer beter mag gaan met Hedwig!

Ik ken de keutels zelf ook niet, kan je dus helaas ook niet verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog met de oppas alles doorgesproken om te kijken of jullie wat konden achterhalen waarom het nu zo is als het is?

De oppas is niet echt een grote dierenvriend. Ze had haar kinderen aan weerskanten van het hok laten staan als ze dat open maakte om eten te geven, omdat ze bang was dat ze er uit zouden springen. :s

Tsja, Koekie kijkt wel eens over de rand, maar dan doe ik de deksel voorzichtig weer even dicht. Als ik eten geef, hebben ze wel iets anders aan hun hoofd dan springen.

Ze had de groente gebruikt die ik had klaar gelegd, maar die had ze in stukjes gesneden. Geen idee waarom ze dat deed, mijn konijntjes hebben nog tanden.

De laatste dag had ze per ongeluk het water van het zeil in de zandbak geplenst. De zandbak leek wel een moeras. :s

Later zag ik dat het hok boven ook nat was, dat had ze zelf volgens mij niet gemerkt. Gelukkig hadden de nijnsels nog wel genoeg plek om droog te zitten.

Ik weet niet wat ik een volgende keer doe als ik op vakantie ga. Een weekendje leek mij niet zo'n probleem als je alles klaar zet, maar ik twijfel nu wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè vervelend zeg! Heb je niet iemand anders in de omgeving die de taak op zich wil nemen met meer liefde?

Mijn konijnen zouden eigenlijk ook thuis blijven, maar ik kwam er achter dat er dan vanalles vergeten wordt en dat er niet naar ze omgekeken werd. De buren hebben wel konijnen maar die staan ook in een verdomhoekje (wachten tot ze doodgaan of er spontaan iemand ze komt ophalen ofzo?), dus ik was heel blij dat ze naar Dollie konden. Dan maar ver rijden en niet op hun eigen plekje.

Ik hoop in ieder geval dat Hedwig lekker opknapt en dat ze 'gewoon' last had van het feit dat jij er niet was om voor ze te zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb me in het begin ook, heel schuldig, afgevraagd of ze er last van had dat ik niet voor haar zorgde. :s

Ik was er vanuit gegaan dat drie nachtjes zo kort was, dat er weinig fout kon gaan. Het leek me veel stressvoller om ze te verkassen. Nu twijfel ik weer.

Ach, voorlopig gaan we niet weer op vakantie. Als het zover is, zal ik er eens goed over nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh... voor drie nachtjes zou ik ze ook niet verkassen als het even niet nodig is. Sorry, had dat niet helemaal meegekregen.

Zo'n naar gevoel hè, je konijnen niet kunnen verzorgen...

Maar uiteindelijk kan het bij een goede verzorger mis gaan, Milo heeft zelf ook de boel op stelten gezet ;)

Tis gewoon vervelend dat je niet exact weet wat er nou aan de hand is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oppas is niet echt een grote dierenvriend. Ze had haar kinderen aan weerskanten van het hok laten staan als ze dat open maakte om eten te geven, omdat ze bang was dat ze er uit zouden springen. :s

Tsja, Koekie kijkt wel eens over de rand, maar dan doe ik de deksel voorzichtig weer even dicht. Als ik eten geef, hebben ze wel iets anders aan hun hoofd dan springen.

Ze had de groente gebruikt die ik had klaar gelegd, maar die had ze in stukjes gesneden. Geen idee waarom ze dat deed, mijn konijntjes hebben nog tanden.

De laatste dag had ze per ongeluk het water van het zeil in de zandbak geplenst. De zandbak leek wel een moeras. :s

Later zag ik dat het hok boven ook nat was, dat had ze zelf volgens mij niet gemerkt. Gelukkig hadden de nijnsels nog wel genoeg plek om droog te zitten.

Ik weet niet wat ik een volgende keer doe als ik op vakantie ga. Een weekendje leek mij niet zo'n probleem als je alles klaar zet, maar ik twijfel nu wel.

Gelukkig gaat het nu weer goed wat ik lees. Mooi zo! :D

Ik denk dat ik ze dan naar een pension zou doen als die optie er is. Dit zou voor mij niet goed voelen......Maar goed ik ken haar niet persoonlijk dus kan daar eigenlijk niet over oordelen;)

Fijn dat ze weer de goede kan op is gegaan en weer brokjes eet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .