Ga naar inhoud

Hedwig ziek?


Sher

Aanbevolen berichten

Gisteren zijn we terug gekomen van vakantie.

Toen ik gisteravond eten gaf viel me op dat ze niet in het hok durfden. Ik dacht dat ze geschrokken waren van de buurkinderen. Vanmorgen wil Hedwig helemaal geen biks meer en geen paprika. Ze heeft wel wat aardbeiblad en paardebloemblad gegeten.

Over tien minuutjes kan ik de da bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.

Sher, ik vind het goed van je, dat je haar meteen naar de dierenarts hebt gebracht. Beter voor niks gaan dan te laat erachter komen, dat je toch beter wel had kunnen gaan. Ik kan me wel voorstellen, dat je buikpijn zit te kweken. Het is gewoon naar, dat je niet een doodnormale afspraak kon maken. Nu is het maar afwachten, wanneer ze tijd voor haar zullen hebben.

Sterkte en succes met de zenuwen. Ik ga, netals de rest, hopen, dat er niks aan de hand is of anders gewoon iets simpels, dat makkelijk op te lossen valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.

Ik voel me heus niet aangevallen hoor. ;)

Het wordt gezegd door iemand die uit de grond van haar hart met de konijntjes meeleeft. Ik ben blij met die betrokkenheid en hoor liever dat ik nog wel even had kunnen wachten, dan dat ik te horen krijg dat ik al lang had moeten gaan.

Bedankt voor alle medeleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde het ook niet zo, dat diegene jou aan zou vallen ofzo. De logica ervan ontging mij gewoon volledig.

Natuurlijk hoor je liever, dat je nog wel even had kunnen wachten, maar tegelijkertijd kan jouw snelle handelen Hedwig's leven gered hebben. De kans is groot, dat er niks aan de hand is, dat het puur stress is, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Zeker om jezelf gerust te stellen. Jij hebt gehandeld naar je beste weten en of het nou een dierenartsbezoek voor niks is of niet, jij hebt het beste gedaan voor jouw konijn. Natuurlijk had je nog kunnen wachten, maar zou je dan ook maar een seconde rust in je lichaam gehad hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.@Beestenbende

Daar wil ik even op reageren omdat het neem ik aan naar aanleiding van mijn reactie is

Uit eigen ervaring zeg ik dat

Mijn voedster had ook twee drie keer zoiets aan de hand

Een uurtje later eten en lopen ze weer of als er niks aan de hand is

Daarom vraag ik hebben ze geen avondspreekuur dan kan je het nog even aankijken

Ik vindt dat je een beetje heftig reageer :P

En sher beslist zelf wel of ze wel of niet gaat :yes:

Die gaat als ze het niet vertrouwdt heus wel naar een da ongeacht wat mijn reactie is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit ik me bij aan sher

Ik voel me heus niet aangevallen hoor. ;)

Het wordt gezegd door iemand die uit de grond van haar hart met de konijntjes meeleeft. Ik ben blij met die betrokkenheid en hoor liever dat ik nog wel even had kunnen wachten, dan dat ik te horen krijg dat ik al lang had moeten gaan.

Bedankt voor alle medeleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld. Ze hadden even naar haar gekeken.

De arts die gekeken heeft, dacht dat er haakjes op haar kiesjes zaten. Hij gaat nog even de andere arts laten kijken. Om twee uur moet ik weer bellen, dan weten ze meer en hebben ze het gebit evt. bijgewerkt.

Ze heeft wel pijnstiller gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd wordt er hier bij het minste geringste geroepen: Ga naar de dierenarts!!!! Nu is er iemand, die echt meteen bij onraad naar de dierenarts vliegt en dan wordt er gevraagd, of ze niet te snel naar de dierenarts gaat. De logica ontgaat mij.

Sher, ik vind het goed van je, dat je haar meteen naar de dierenarts hebt gebracht. Beter voor niks gaan dan te laat erachter komen, dat je toch beter wel had kunnen gaan. Ik kan me wel voorstellen, dat je buikpijn zit te kweken. Het is gewoon naar, dat je niet een doodnormale afspraak kon maken. Nu is het maar afwachten, wanneer ze tijd voor haar zullen hebben.

Sterkte en succes met de zenuwen. Ik ga, netals de rest, hopen, dat er niks aan de hand is of anders gewoon iets simpels, dat makkelijk op te lossen valt.

Nou ik snap de logica wel.

Het kan namelijk zo zijn dat je konijn je even de rug toekeert als baasje weer terug is van vakantie.

Want ja je hebt ze wel alleen gelaten en dan komt er een ander iemand voer geven.

Iemand die niet zo bezig met je is als je baasjes.

Dieren trekken zich dat ook aan.

Dus ik snap wel dat sommige dan even zeggen kijk het aan tot vanavond en niet zeggen ga meteen naar de DA.

Niks aanvallend bedoel he beestenbende...ik legde de logica even uit:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .