Ga naar inhoud

SS Diet - Ebay


WillieWonka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zit in Grunn centrum... en we kunnen met 20kg wel weer een jaartje vooruit :-), slechts 1 stelletje hier.

Misschien zijn er anderen geïnteresseerd in een gezamenlijke aankoop? Is bijvoorbeeld wel interessant om te vragen aan de Engelsen tot hoeveel kilo je voor die verzendkosten kan laten versturen! Misschien kan het nog wel goedkoper / kg ;-) Je bent een Hollander of niet hihi.

Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is sowieso dus goedkoper dan hier! 11,27 Euro voor 5kg.

Heb net mail naar mijn zus gestuurd of ze wil checken hoe het met die site van WillyWonka zit als ik t bij haar laat bezorgen zodat wij het in okt mee kunnen nemen. Als dat nog goedkoper is dan kan zij elk jaar dat ze in NL komen wat voor mij meenemen....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk trouwens dat de aanbieding van Floor via Ebay wel echt de beste is, voor mij zou het waarschijnlijk het handigst zijn om dan bij petplanet.co.uk te bestellen, maar als je daar 20 kg SS besteld (2x10kg) en die binnen de UK laat bezorgen, heb je geen verzendkosten maar komt het alsnog op 50 euro uit. TErwijl Floor het voor 48 euro in Nederland had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was bij mij ook 2e zak gratis ofzo. Is duur door de verzendkosten. Jij zou dus wel bij hun moeten bestellen en dat bij je zus moeten laten bezorgen om nog goedkoper uit te zijn dan ik :-D. Verder is 48 Euro een prima deal vergeleken met NL en de bezorging is op de deurmat, heeft ook zo zijn charme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde te zeggen dat wanneer je 1 zak koopt, je dan vooral verzendkosten betaalt, en bij meer zakken zijn de verzendkosten lager en wordt het dus voordeliger.

Ik heb zelf 20 kilo gekocht omdat Floor dat ook had gedaan, met de gedachte dan heb ik een jaartje genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is Bunny Basics T überhaupt niet te krijgen, tenminste, bij een handjevol dierenartsen wel maar daar betaal je er ook echt een fortuin voor. Op zich valt het mee, ok, vergeleken met jouw SS nu is het wel veel duurder maar ik bestel een grote zak (22 kg, helaas niet te vinden op Ebay..) en doe daar bijna een jaar mee met drie konijnen (Fred gaat waarschijnlijk over op VetCarePlus van Supreme) en betaal dan ongeveer €3,6 per kg incl. verzendkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk trouwens dat de aanbieding van Floor via Ebay wel echt de beste is, voor mij zou het waarschijnlijk het handigst zijn om dan bij petplanet.co.uk te bestellen, maar als je daar 20 kg SS besteld (2x10kg) en die binnen de UK laat bezorgen, heb je geen verzendkosten maar komt het alsnog op 50 euro uit. TErwijl Floor het voor 48 euro in Nederland had.

Sorry, kan dit even niet meer volgen:D:D

Was bij mij ook 2e zak gratis ofzo. Is duur door de verzendkosten. Jij zou dus wel bij hun moeten bestellen en dat bij je zus moeten laten bezorgen om nog goedkoper uit te zijn dan ik :-D. Verder is 48 Euro een prima deal vergeleken met NL en de bezorging is op de deurmat, heeft ook zo zijn charme.

Dat heeft zeker zijn charme!:) Maar we moeten toch naar Eng en we hebben ruimte zat in de auto om dat zo te doen :D

De advertentie zegt ook voor de helft van de prijs, overigens was het goedkoper om 20 kilo te bestellen dan 10 vanwege de verzendkosten.

Neem zeker dan 20kg mee als ik net als WillieWonka er een jaar mee kan doen dan is dat prima. En anders nog een zak extra. Heb 3 nijnen. Als het goed is komen zij volgend jaar weer hier en kunnen ze misschien weer iets voor mij meenemen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik bedoelde dat de aanbieding op Ebay echt heel goed is. Dus dat je het idd daar het beste kunt bestellen en bij je zus laten bezorgen. Voor mij zou petplanet.co.uk een betere optie zijn, omdat Ebay alleen kleine verpakkingen heeft van BBT. Op pp.co.uk heb je geen verzendkosten binnen de UK dus dat zou voor mij mooi zijn. Dus ik dacht ik kijk ook ff wat de SS daar kost maar dan ben je veeel duurder uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik bedoelde dat de aanbieding op Ebay echt heel goed is. Dus dat je het idd daar het beste kunt bestellen en bij je zus laten bezorgen. Voor mij zou petplanet.co.uk een betere optie zijn, omdat Ebay alleen kleine verpakkingen heeft van BBT. Op pp.co.uk heb je geen verzendkosten binnen de UK dus dat zou voor mij mooi zijn. Dus ik dacht ik kijk ook ff wat de SS daar kost maar dan ben je veeel duurder uit :P

Hahaha..............oooooo, nu snap ik het :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .