Ga naar inhoud

SS Diet - Ebay


WillieWonka

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Meer dan een jaar geleden heb ik 18kg SS rabbit op ebay besteld, een fantastische deal, ik heb een jaar met 50 Euro voeding overbrugd.

Nu is het tijd voor een nieuwe bestelling, maar de gewone SS rabbit is nu veel minder voordelig.... echter de SS rabbit diet is net zo goedkoop als vorig jaar de gewone!

Wat ik lees hebben beide voeders evenveel vezels, alleen diet lijkt minder suiker te zijn toegevoegd.

Zijn er dat jullie weten meer belangrijke verschillen tussen deze voeders? Is er een belangrijke reden om de diet niet te kopen?

Mijn nijnen zijn zeer gezond (volgens de DA ;-)) en hebben geen overgewicht.

Alvast bedankt!

Gr,

Floor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Persoonlijk denk ik dat het niet zo heel veel kwaad kan. Er zijn genoeg mensen - dierenartsen - die van mening zijn dat een konijn op alleen hooi en eventueel groen kan overleven. Dus waarom zou dat op zo'n brok niet kunnen..

Ik kende deze variant van SS trouwens helemaal niet, ik dacht dat je de nieuwe Health Formula bedoelde maar dit is een andere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk denk ik dat het niet zo heel veel kwaad kan. Er zijn genoeg mensen - dierenartsen - die van mening zijn dat een konijn op alleen hooi en eventueel groen kan overleven. Dus waarom zou dat op zo'n brok niet kunnen..

Precies, ik sprak dit weekend iemand die voor konijnen zorgt (ivm vakantie van de buren) en die nijnen krijgen alleen stro als bodembedekking, hooi om te eten, andijvie / witlof en water....

Geen brok niets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Die ebay meneer heeft geen zin om een dealtje te sluiten over het andere voer helaas, dat heb ik natuurlijk geprobeerd, dus een goede deal is er alleen voor de SS Diet variant. Is dan 20kg voor minder dan 50 Euro en daar kunnen mijn monsters een jaar mee vooruit op de e.o.a. manier. Even uitgerekend haha, is 50gram voor twee per dag wat ze blijkbaar afgelopen jaar hebben gehad, lekkere smikkelaars. Volgens mij is dat precies volgens het boekje, toevallig zeg.

Ik ga gewoon de diet variant bestellen trouwens, zijn ook zulke brokjes, ook veeeeeel vezels en bijna zelfde ingredienten behalve: minder suiker. Ik zal er proberen er aan te denken om er wat over te laten weten, bijvoorbeeld of ze het wel lekker vinden met minder suiker.

Voorlopig eerst maar eens bestellen en wachten.... vorig jaar waren ze wel snel met opsturen vanuit de UK, ben benieuwd!

Zal ik nog informeren naar hun verzendkosten als evt. meer mensen willen bestellen? Ik betaal 22 pond voor de brokjes en 18 pond voor het verzenden (20kg).

Gr, Floor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het wel echt Supreme dan, want heb er eigenlijk nog nooit van gehoord en als het ook niet op de website van Supreme staat? De foto op ebay is volgens mij gewoon een normale die bewerkt is met een of ander programma.

Maar je had al keer besteld toch? Stond de omschrijving van ebay ook op de zak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht het gewoon af en zal verslag bij jullie uitbrengen naar wat er uiteindelijk bij mij bezorgd wordt, wat de inhoud is en of mijn nijnen het lekker vinden. Als dit alles goed is, lijkt me dit een fantastische deal ook voor jullie allemaal. Betaling en bezorging was vorig jaar zonder klachten, betaling dit jaar ook gelukt (via paypal = kopersbescherming), ik wacht nu op bezorging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist was daar de postbode! :-)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.235987343112555.60274.100001038737475&l=1590eae976&type=1

Het zijn de normale brokjes! :D Ik had al zo'n vermoeden. Is niets diet aan :-D. Plaatje op ebay klopt niet. De beschrijving leek er al verdacht veel op.

Jeej! *Dansje*

p.s. In het verleden kon je in facebook een link naar een foto vinden en die dan hier gebruiken voor je foto's, waar kan ik die nu vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .