Ga naar inhoud

Internetwinkels voor voer, hooi, stro enz.


Cle

Aanbevolen berichten

Het voer koop ik bij de boerenbond, en niet op het internet,

En hooi & stro hebben wij thuis (ik woon op een boerderij :P)

& ik heb mijn ren bij de Zooplus besteld,Waarom, omdat die daar het goedkoopst was.

aangepast door Snuitert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel via zooplus (gisteren nog een stevige buitenren bestel), dierenwinkel XL (mijn konijnen zijn op het moment erg dol op het BoWit hooi dat kan ik hier bestellen) en Welpenhoeve. (hier bestel ik meestal het voer en bodembedekking)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel met enige regelmaat hooi bij ZooPlus (Mucki Bergweidehooi valt erg goed in de smaak).

Ik heb ook al eens hooi besteld bij Dierenwinkel XL.

Bij dierenkruiden.nl, maar vooral ook bij K&K Body & Kruidenshop bestel ik gedroogde kruiden.

Bij The Hay Experts heb ik dit jaar voer besteld.

En ik heb bij Casper (fretten.nl) al een paar keer hooi besteld, maar dat hooi verkopen ze daar helaas niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bodierbenodigdheden.nl (bestel ik alles behalve het hooi)

zooplus.nl (voer voor kat en leuke dingetjes)

fretten.nl (dingen voor de kooi)

chewies-online.nl (vroeger hooi)

bunnybin.nl (leuke hebbedingetjes en speeltjes)

dekonijnenwinkel.nl (leuke speeltjes)

Hooi haal ik bij een veevoederhandel een baaltje kost daar 7,- en dat is denk 20 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop mijn voer bij het bunnybin winkeltje. Je kunt daar science selective kopen in 10kg zakken. Verder hebben ze ook veel spullen, maar geen ander voer. Het voordeel (vind ik) van deze winkel is dat de winst naar de diverse asiels voor konijnen gaat.

Groetjes Christa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .